Aviseringar
Rensa alla

Tror ni att det är tecken på att hon gillar mig?


Ämnesstartare

Tjena! Nu är det så att jag har en tjej i min klass, som jag tror gillar mig...
Jag har känt henne i typ ett år men jag pratar inte med henne jätteofta, mest i skolan, inte på msn och facebook och sånt. Men jag gillar verkligen henne. 🙂
Så när vi var på fest förra veckan, så var vi utomhus och spelade brännboll, såklart hade hon ingen jacka med sig som hon kunde ta på sig när det började bli kallt. Vi båda stod och kollade på när dem andra spelade, och helt plötsligt ställer hon sig bredvid mig (av alla, där stod typ flera andra killar runt om) och säger att hon fryser och ja, jag började ju hålla om henne då.
Några dagar senare i skolan så hade vi precis slutat och jag satt och väntade på bussen med några polare, så kommer hon och sätter sig bredvid mig, det var ju inte något speciellt med det, men så börjar hon typ luta sig mot mig med huvudet på min axel och sånt, precis som om hon ville mysa (om ni fattar). Där höll jag dock inte om henne och det verkade som om hon tvekade en aning då...
Många gånger när jag kollar mot henne så möter jag hennes blick och så börjar hon le. Jag har aldrig märkt detta förut. Det verkar faktiskt som om hon gillar mig, och som om hon börjat få känslor för mig eller nåt.
Men sen vissa dagar så är det som om hon ignorerar mig helt, pratar nästan inte med mig, hon kollar inte på mig och sånt.
Känns lite förvirrande enligt mig. :/

Tror ni att detta är tecken på att hon gillar mig eller bara ser mig som en bra kompis?
Har inte så stor erfarenhet av sånt här och vill verkligen inte sabba vår relation, så tänkte att jag frågar här. 🙂


   
Citera

Vad känner du? Gillar du henne och/eller är intresserad av en relation med henne än som mer än vänner?

Är lite avgörande för hur du ska agera och så.

Men jag tycker det låter som att hon är intresserad, i alla fall.


   
SvaraCitera

Det verkar som att hon är intresserad, men det luriga med sånt här är ju att man nästan aldrig kan vara säker förrän man frågar. Du borde fråga!


   
SvaraCitera

Typiskt kvinnor att inte kunna säga rakt ut vad de vill.


   
SvaraCitera
Draft

nåja hon är nog intresserad och de dagar hon inte pratar med dig eller vill vara nära dig är när hon får dåligt samvete då hon har varit "för på", kan du se något mönster i hur hon dissar dig, om det är efter att ni varit nära och hon känner sig osäker?

makzter:

henne och det verkade som om hon tvekade en aning då

om hennes engagemang ändras helt sporadiskt kan det kanske vara att hon 1. vet inte om hon riktigt vill något. 2. vill egentligen bara ha en gay-friend,som kan hålla om henne när fryser, eller luta sig på när hon är trött på bussen 3. oförklarlig tjejanledning

makzter:

Många gånger när jag kollar mot henne så möter jag hennes blick och så börjar hon le.

annars är ju leenden + närkontakt typiska tecken på att någon gillar en, men vågar inte säga för mycket då jag inte vet om du har aspergers


   
SvaraCitera

Kör hårt, om du låter bli kommer du säkerligen att ångra dig och känna dig som en feg liten fitta ungefär.


   
SvaraCitera

doog:

Typiskt kvinnor att inte kunna säga rakt ut vad de vill.

yur so funni


   
SvaraCitera

OnT.
Hon verkar gilla dig mer än som vän.
Kanske.
Eller inte.
Om du är intresserad tycker jag att du ska våga dig på att flirta lite tydligare och se vart det leder.


   
SvaraCitera

krasch:

yur so funni

Tack ass!


   
SvaraCitera

Fråga. Fnissar hon och säger "gör jag väl [cute]", så har du halva inne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hey, sitt inte här och skriv. Klart hon gillar dig! KBK man.


   
SvaraCitera

krasch:

doog: Typiskt kvinnor att inte kunna säga rakt ut vad de vill.

[love]


   
SvaraCitera