Aviseringar
Rensa alla

Tror ni att han smsar?


Ämnesstartare

Vill ni höra nått busigt?
Jag har spanat på en kille på gymet ett tag och vi har haft ganska mycket ögonkontakt. [rolleyes] Först tänkte jag att jag bara inbillade mig med häromdagen tittade han verkligen intensivt nä vi sågs i simhallen (kan ju berot på att jag hade badkläder men han kunde inte slita blicken från mig!).

Eftersom han är en kille och killar generellt sett inte vågar ta kontakt tänkte jag prova nått busigt. [wink] Nästa gång jag ser honom på gymet ska jag gå förbi honom och bara sträcka fram en lapp med mitt namn och nummer och säga "smsa mig".[ops] Sen går jag ut och han sitter kvar och undrar [smile]

Vad tror ni händer? Vad gör han? Och vad svarar jag om han smsar?

[love]


   
Citera

GröntSlajm:

(kan ju berot på att jag hade badkläder men han kunde inte slita blicken från mig!).

Kåt P15? [party][party]

GröntSlajm:

gå förbi honom och bara sträcka fram en lapp med mitt namn och nummer och säga "smsa mig"

Hade tyckt det var kul om någon gjorde detta mot mig. Även om jag inte var intresserad.


   
SvaraCitera

Han borde: smsa.

Annars är han dum i huvudet, typ. [smile]


   
SvaraCitera

busigt!!!!!!!!!!!!!!
men det är nog kul, typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

do iit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för boosten!
Ska göra det nsta gång ag ser honom [smile]
Vill ni ha en uppdatering om hur det gick sen? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GröntSlajm:

Vill ni ha en uppdatering om hur det gick sen?

Jaa!


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

Eftersom han är en kille och killar generellt sett inte vågar ta kontakt tänkte jag prova nått busigt.

I vilken värld lever du? [tard]

GröntSlajm:

Vad tror ni händer?

Han kommer nog höra av sig.


   
SvaraCitera

Sånt händer allt för sällan, DO IT and make the world better.


   
SvaraCitera

Visste inte att såna här människor existerade på riktigt.


   
SvaraCitera

stereo total:

Visste inte att såna här människor existerade på riktigt.

Har varit med om det en gång! [shake]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Har varit med om det en gång! [shake]

Berätta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

I vilken värld lever du?

Okej det var fel formulerat av mig. Det jag menade var att få killar (i alla fall a min erfarenhet) tar kontakt om de inte är smått berusade [smile]

stereo total:

Visste inte att såna här människor existerade på riktigt.

Inte jag heller, därför bestämde jag mig för att bli en. Jag hoppas att folk verkligen tar efter detta. (Att de förjer mina budord och lever efter mina lagar! [Där startade ironin i det hela]). [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har varit med om det en gång!

Oh! Jag vill också veta! [smile]
Tror ni förövrigt att folk inte gör såhär för att de är rädda eller för att det är skumt? Haha[wink]


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

Inte jag heller, därför bestämde jag mig för att bli en. Jag hoppas att folk verkligen tar efter detta. (Att de förjer mina budord och lever efter mina lagar! [Där startade ironin i det hela]). [wink]

Oj. Ja. Jo.


   
SvaraCitera