Aviseringar
Rensa alla

Tror ni att hon driver/leker med mig?


Hurvetjag:

Någon som varit i liknande situation eller någon som vill ge lite tips? Är så himla rädd för att tappa intresset för den här tjejen, hon har verkligen en underbar personlighet.. och ett underbart utseendet.

Ja, jag har. Det var ungefär som för dig. Vi hade snackat på på msn. över telefon, skype osv, men hon sa att hon inte "kunde" träffa mig på riktigt även fast hon ville. Hon påstod att det hade att göra med att hon haft en svår uppväxt, fast om man ska tro på det eller ej är frågan med tanke på att hon hade varit mytoman i sina yngre dagar. Hur som helst slutade det med att jag bröt kontakten med henne efter att ha insett att jag aldrig skulle få träffa henne på riktigt.

Edit: Sen var grejen också att hon klarade av att träffa andra från internet, men inte mig.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

En sak som förstärker mina misstankar är att hon har sagt att hon inte har bilddagboken.. men det har hon visst.

Så var det exakt för mig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Alltså har du frågat henne om varför hon ljög om det då?[crazy]

Nej.. tycker du att jag ska göra det? Jag tycker att det kan få mig att framstå som en stalker, haha. Även om det enda man behövde göra var att söka på hennes namn.

Harpyja:

Ja. Kan hon inte träffas och du inte kan hålla dig så är det väl antagligen inte meningen att det ska fungera men du kan ju få fram det på ett fancy sätt så att vet vad hon har att göra med.

Jupp, ska försöka komma på något. Eller iallafall vänta med det tills jag känner att det inte alls fungerar längre.

Uranus:

Hur som helst slutade det med att jag bröt kontakten med henne efter att ha insett att jag aldrig skulle få träffa henne på riktigt.

Tråkigt att höra :/ Hur var hon i telefon och i sms med dig? Alltså hur pass gullig var hon mot dig osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Så var det exakt för mig med.

Vi kanske har råkat ut för samma? ^^ Vilken stad bor du i? 😛


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Nej.. tycker du att jag ska göra det? Jag tycker att det kan få mig att framstå som en stalker, haha. Även om det enda man behövde göra var att söka på hennes namn.

Men säg att du hitta henne på bdb och fråga om du kan adda så kanske du kan se lite mer vad hon är för en människa[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Men säg att du hitta henne på bdb och fråga om du kan adda så kanske du kan se lite mer vad hon är för en människa[y]

Jo men det känns ju ändå fel att leta efter någon som klart och tydligt har sagt att bdb inte är något för henne.. men sen har hon det ändå. Jaja, tack för tipset iallafall.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Tråkigt att höra :/ Hur var hon i telefon och i sms med dig? Alltså hur pass gullig var hon mot dig osv?

Alltid trevlig och gulling i telefon och så. Jag fick henne att skratta och vice versa. Det var första tjejen som jag kommit så pass nära.

Hurvetjag:

Vi kanske har råkat ut för samma? ^^ Vilken stad bor du i? 😛

Jag bor i Skåne, hon bodde i Småland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Alltid trevlig och gulling i telefon och så. Jag fick henne att skratta och vice versa. Det var första tjejen som jag kommit så pass nära.

Fick du aldrig känslan av att det var för bra för att vara sant då? Tjejer brukar inte vara på på det sättet som jag upplever nu. Eller så har jag helt enkelt träffat på tråkiga och ego tjejer innan.

Uranus:

Jag bor i Skåne, hon bodde i Småland.

Okej 🙂 Troligtvis inte samma tjej då.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Fick du aldrig känslan av att det var för bra för att vara sant då? Tjejer brukar inte vara på på det sättet som jag upplever nu. Eller så har jag helt enkelt träffat på tråkiga och ego tjejer innan.

Nja, jag vet inte. Innerst inne hoppades jag att hon skulle ändra sig så småningom och vilja träffas. Jag såg det inte som ett ev förhållande utan mina intentioner var aldrig högre än vänskap.

Hurvetjag:

Okej 🙂 Troligtvis inte samma tjej då.

Nej kanske inte. Vart bor "din"?


   
SvaraCitera

Har väl varit i ungefär liknande situation, skillnaden var att tjejen gick/går i min skola. Så vi sågs/ses fortfarande face to face.
Hade en ganska bra relation, var nästan "på G" som kidzen säger men sen blev allt bara konstigt. När vi smsade skrev hon massa skit om att ingen älskade henne och att hon inte kan lita på någon. Dum som jag var försökte jag "hjälpa" henne komma på andra tankar men då blev hon bara sur på mig. Till slut gled vi isär. A sad but true story

Allt jag kan säga är:

Hoppas allt löser sig för dig broder[wink]


   
SvaraCitera

Tålamod.
Det är nog svårt för henne också.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Nej.. tycker du att jag ska göra det? Jag tycker att det kan få mig att framstå som en stalker, haha. Även om det enda man behövde göra var att söka på hennes namn.

Hon kanske inte är aktiv på bdb längre, utan det är en gammal som hon inte raderat?

Eller så har hon en privat, bara för nära vänner, och tyckte att det var lättare att ljuga om det än att förklara att hon inte vill att du ska ha tillgång till hennes bdb.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Det är faktiskt hon som är mest på när det gäller att prata, skriva sms och vara på msn osv.

Har du sett hennes ansikte på riktigt eller är det bara usla cam bilder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Nej kanske inte. Vart bor "din"?

undertow:

Har väl varit i ungefär liknande situation

Nintendo:

ljuga om det än att förklara att hon inte vill att du ska ha tillgång till hennes bdb.

En "update" är att för 2 dagar sen smsade vi som vanligt. Hon slutade helt plötsligt och svara och jag försökte få tag på henne men lyckades inte. Igår sa hon att hon hamnat på sjukhus och fortfarande låg där och att det var därför hon inte svarat. Men grejen är den att hon var både inne på MSN(svarade visserligen inte) OCH på en annan communitysida sent den kvällen när hon sa att hon "säckade ihop" och fick åka till sjukhuset. Alltså.. ska jag ställa henne mot väggen och fråga om de här händelserna eller? Jag vill ju innerst inne att hon ska ha en förklaring, att hennes kompis har inloggningsuppgifterna eller något. Men oj vad jag tror att hon är mytoman nu.

Srbija:

Har du sett hennes ansikte på riktigt eller är det bara usla cam bilder?

Jo, jag har fått väldigt högupplösta bilder på henne.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Men oj vad jag tror att hon är mytoman nu.

Hon låter minst sagt mytomanisk ja.


   
SvaraCitera