Aviseringar
Rensa alla

Tror ni att hon kan börja gilla mig ändå?


Ämnesstartare

Alltså min crush vet om att jag är kär i henne och det var lugnt sa hon, bara att hon inte hade samma känslor för mig och hon trodde att hon inte heller skulle få det...tro ni det är möjligt att hon skulle kunna älska mig i sista änden? försöker visa att jag verkligen älskar henne och bryr mig...


   
Citera

Är du snygg,rik och charmig?

Edit* oj såg inte att du var tjej, då ändras ju allt [rolleyes]


   
SvaraCitera

"man ska aldrig säga aldrig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym200:

tro ni det är möjligt att hon skulle kunna älska mig i sista änden? försöker visa att jag verkligen älskar henne och bryr mig...

du får ta reda på vad hon gillar, humor, seriösa saker osv...
va en sjukt bra kompis så kanske känslorna börjar poppa fram [y]


   
SvaraCitera

anonym200:

hon trodde att hon inte heller skulle få det

då är det nog inte så troligt.


   
SvaraCitera

Lite svårare när du också är tjej och hon inte är bi/homo. Men ge inte upp, skicka mer messages o sånt, typ umgås mer, var intim på ett vänskapligt sätt osv.


   
SvaraCitera

Om hon säger att hon inte kommer kunna besvara din kärlek ska du nog välja att tro henne. Det hjälper inte att du visar att du verkligen älskar och bryr dig; attraktion är inte något man kan frammana genom dedikerat arbete. Istället för att försöka vinna ett på förhand förlorat slag råder jag dig att försöka nöja dig med vänskap och gå vidare.


   
SvaraCitera

OF 5:

man ska aldrig säga aldrig


   
SvaraCitera

anonym200:

försöker visa att jag verkligen älskar henne och bryr mig...

du kanske borde bara gå vidare, och när hon märker att du har det så kanske hon känner att hon blir svartsjuk och vill ha dig

men det kan också leda tll större problem att hon ändrar sig igen när det börjar bli riktigt allvarlig.


   
SvaraCitera

anonym200:

Alltså min crush vet om att jag är kär i henne och det var lugnt sa hon, bara att hon inte hade samma känslor för mig och hon trodde att hon inte heller skulle få det...tro ni det är möjligt att hon skulle kunna älska mig i sista änden? försöker visa att jag verkligen älskar henne och bryr mig...

tycker du borde gå vidare. jag har varit likadan o försökt att få personen att gilla mig. men sanningen är den att jag inte riktigt vet vad det är som gör att någon gillar någon. därför kan det vara enkelt att hamna i smärtsamma mönster.

fast antar att du vill testa. se bara till att hoppa av i tid. när du ser att det med största sannolikhet inte kommer att bli något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

fast antar att du vill testa. se bara till att hoppa av i tid. när du ser att det med största sannolikhet inte kommer att bli något

hm, ja...är så sjukt jobbigt bara, kan inte sluta tänka på henne...[cry]


   
SvaraCitera

anonym200:

hm, ja...är så sjukt jobbigt bara, kan inte sluta tänka på henne...

naaaw =).


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera