Aviseringar
Rensa alla

tror ni att jag är osmart?


Ämnesstartare

Razor:

Men hur vet du att den personen inte bara jävlas med dig?

tror inte att det är så, men rätt drygt sätt att jävlas isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: tror inte att det är så, men rätt drygt sätt att jävlas isf

Det finns jävlar i alla regnbågens färger...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Det finns jävlar i alla regnbågens färger...

haha tror du att isola bara jävlades med mig när hon skrev "varför skäms du för att svenska inte är ditt modersmål?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Du brukar driva, vara ironisk och låtsas att du inte förstår saker, antagligen därför som många uppfattar dig som dum. Däremot tycks du ha en rätt naiv syn på t.ex. kapitalism och vissa samhällsfenomen.

gillar inte hur du använder ordet naiv... säg att du inte håller med mig eller att jag är oupplyst istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: haha tror du att isola bara jävlades med mig när hon skrev "varför skäms du för att svenska inte är ditt modersmål?"

Isola är ett deltidstroll, eller? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Isola är ett deltidstroll, eller? Blink

vill inte diskutera det i den här tråden


   
SvaraCitera

dinkompis:

gillar inte hur du använder ordet naiv... säg att du inte håller med mig eller att jag är oupplyst istället

Mjo, kom på att det nog lät lite arrogant att uttrycka sig så. Ganska nedlåtande. Förlåt, jag håller inte med om vissa saker du skriver, men tycker ändå att du framstår som smart.


   
SvaraCitera

NiklasW: Tycker att det finns något med dig som gör att du framstår som ganska trög. Du har liksom en trög aura över din UM-personlighet. 

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

😀

håller du med honom?


   
SvaraCitera

dinkompis:

håller du med honom?

Nä, skrev ju nyss att jag uppfattar dig som rätt intelligent. Kan lägga till kvicktänkt.


   
SvaraCitera
reben

dinkompis: känns som alla umare tror jag är rätt korkad av någon orsak

inte jag iaf =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Nä, skrev ju nyss att jag uppfattar dig som rätt intelligent.

menar om auran. hur man upplever auran är väl separat från hur man objektivt upplever personen 


   
SvaraCitera

dinkompis:

menar om auran. hur man upplever auran är väl separat från hur man objektivt upplever personen 

Om man inte inser när du skämtar/driver/parodierar så ger du nog ett väldigt trögt intryck emellanåt. 😛


   
SvaraCitera

Är det bara jag eller har du inte redan gjort en sån här tråd nångång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alternativ 1


   
SvaraCitera