Aviseringar
Rensa alla

Tror ni fler skulle begå självmord


Ämnesstartare

Om man visste vad som hände efter livet?


   
Citera

What? Beror väl på vad som väntar eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det tror jag nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oförändrat, då varannan människa lär tro att det finns något bra efter livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, beror väl på vad skulle hända sen isf? [shake] Är det något bra skulle jag dö, annars icket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Beror väl på vad som väntar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som dom andra har skrivit: beror på vad som händer sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror väl på vad som väntar, men är det ett bra ställe som även visar att vi kommit ned på jorden för att lära oss att utvecklas så är det väl snarare mer en tröst och enklare att fortsätta leva. Det tycker jag i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja tror man på att man hamnar i himlen och har det chill där så är det nog enklare. Det finns en anledning till att typ samtliga självmordsbombare är religösa extremister. 72 oskulder som hägrar ju..[ops]


   
SvaraCitera

Betvivlas. Allt är bättre än mörkt tomrum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror pa. Om man vet vad som vantar efter detta livet. Och aven hur detta livet ar for var och en individ, om det aer samre eller battre an livet efter detta.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Ja tror man på att man hamnar i himlen och har det chill där så är det nog enklare. Det finns en anledning till att typ samtliga självmordsbombare är religösa extremister. 72 oskulder som hägrar ju..[ops]

Men å andra sidan, om man ser det som att sjävmord och mord överhuvudtaget är synd, så kanske man blir snäll, och inte gör det. 🙁

Angelize:

Det beror väl på vad som väntar, men är det ett bra ställe som även visar att vi kommit ned på jorden för att lära oss att utvecklas så är det väl snarare mer en tröst och enklare att fortsätta leva. Det tycker jag i alla fall.

Den här grymma världen förgiftar nog mest ens själ. 🙁
Skulle hellst alltid vara lika ren och bra som innan födelsen tror jag. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Skulle hellst alltid vara lika ren och bra som innan födelsen tror jag. 🙂

xdxd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Om man visste vad som hände efter livet?

Beror som sagt på vad som händer som folk redan skrivit. Men om det hade varit bättre än här så hade jag mördat alla nära & kära 🙂 sedan givetvis begå självmord med stil för att möta upp dom.

Kanske testat lite saker som man inte vågar göra nu innan, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det beror väl på vad som väntar, men är det ett bra ställe som även visar att vi kommit ned på jorden för att lära oss att utvecklas så är det väl snarare mer en tröst och enklare att fortsätta leva. Det tycker jag i alla fall.

Åh vad fint skrivet


   
SvaraCitera