Aviseringar
Rensa alla

Tror ni han märker nåt? [blush]


Ämnesstartare

Klorofyl:

tror han björn

va?

Zebzyn:

Fråga om han har en familj (Menat fru och hela köret).

han har en unge, men han är skild..vore lite för läskigt om en elev gick fram och frågade: Tja, har du flickvän *blinkblink*?

Köra på? knappast, det är olagligt, jag är hans elev...Han ser mig nog som ett barn; alla har inte samma tur som Cecilia Lind och Fredrik Åkare 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

jag är käääääääääääääääär i dig",

haha, jag sa aldrig att jag vill att han ska veta det:P


   
SvaraCitera

RickityTickityTin:

va?

björn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RickityTickityTin:

Köra på? knappast, det är olagligt, jag är hans elev...Han ser mig nog som ett barn; alla har inte samma tur som Cecilia Lind och Fredrik Åkare 😉

Du är ju förfan myndig, inte är det olagligt, jo under arbetstid men under fritiden så är det inte olagligt.


   
SvaraCitera

Zebzyn:

Du är ju förfan myndig, inte är det olagligt, jo under arbetstid men under fritiden så är det inte olagligt.

dock kan hennes betyg påverkas en hel del [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zebzyn:

Du är ju förfan myndig, inte är det olagligt, jo under arbetstid men under fritiden så är det inte olagligt

Men det är "oetiskt" så länge jag är hans elev...Det har hänt att lärare blivit sparkade för sådant...dessutom vad skulle han se i en tjugo år yngre flickunge


   
SvaraCitera

RickityTickityTin:

haha, jag sa aldrig att jag vill att han ska veta det:P

Nej, men okej, trodde du ville det eftersom du tänkte att det vore lättare om han visste det [crazy] Och dessutom eftersom han nu har högt EQ så lär det ju ändå vara chill [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RickityTickityTin:

dessutom vad skulle han se i en tjugo år yngre flickunge

Det hade varit min dröm om jag hade varit i hans ålder.

De flesta grisar gillar lammkött [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Nej, men okej, trodde du ville det eftersom du tänkte att det vore lättare om han visste det Och dessutom eftersom han nu har högt EQ så lär det ju ändå vara chill

Jag önskar ibland att han misstänkte det, för det vore spännande, även om det inte lär leda till någonting [crazy]

EQ i all ära, men han är fortfarande min lärare, alas.[no-no][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zebzyn:

Det hade varit min dröm om jag hade varit i hans ålder.

De flesta grisar gillar lammkött

Haha, men jag vill inte ha sex, att endast vara förälskad på det fysiska planet är inte min grej..och då måste man ju få något intellektuellt utbyte..äldersskillnaden är ju inte liten direkt[rolleyes]


   
SvaraCitera

Stridet nog mot skolans regler för hans del, men lagligt sett så är det inga problem. SKulle nog dock råda dig att vänta tills du tagit studenten med att "ragga" på honom ;d


   
SvaraCitera

RickityTickityTin:

Jag önskar ibland att han misstänkte det, för det vore spännande, även om det inte lär leda till någonting [crazy]

Men lol, det gör han säkert. Men han tycker väl inte det är något att hetsa upp sig över ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min brors kompis är nu gift med sin gamla lärare. Dock var det läraren som var kvinnan ..
De lär ju inte vara särskilt lätt..hmm. Åldersskillnaden är i och för sig stor men du räknas ju som vuxen. Personligen tycker jag inte att åldern ska ha någon betydelse.

Har du varit kär i honom länge har han säkert märkt det.

Gör det som känns rätt 🙂 lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Men lol, det gör han säkert. Men han tycker väl inte det är något att hetsa upp sig över ;P

Nae det gör han nog inte 🙁

xiaousagi:

Har du varit kär i honom länge har han säkert märkt det.

Länge och länge...ett år i alla fall...

Lä'raren som var kvinnan? det är ovanligt..var åldersskillnaden stor där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RickityTickityTin:

Lä'raren som var kvinnan? det är ovanligt..var åldersskillnaden stor där?

Nja jag vet inte exakt. Hon hade hunnit vara gift och fått ett barn innan hon började umgås med min brors kompis. Så hon lär ju inte vart 22 i alla fall :')


   
SvaraCitera