Aviseringar
Rensa alla

Tror ni jag förlorar något på det?


Ämnesstartare

Jag är en kille som är lång, vältränad och många anser att jag har fina drag i ansiktet. Det har jag märkt då folk har sagt det personligen och märkt det genom mycket blickar osv.

Men jag har ett problem i mitt utseende som gör mig väldigt osäker och missnöjd och kan ibland kännas väldigt jobbigt.

Jag har problem med min ena fot vilket gör att jag vinklar foten lite mer utåt. Vet inte riktigt hur tydligt det syns men har frågat mina kompisar och dem säger alltid "Det är inget man tänker på om man inte tittar lite nogrannare."

Jag tycker det känns som att folk på stan kan kolla på mig och tänka "HAHAHAH titta på killen där, han går ju hel konstigt med ena foten".

Men vad tror ni? tror ni att folk lägger märke till mig eller överdriver jag bara? Vore väldigt tacksam för svar! [smile]


   
Citera
KSENIA

BARA FOTPROBLEM? JAG HAR CA 1000 UTSEENDEMÄSSIGA PROBLEM MEN BRUKAR FÅ LIGGA ÄNDÅ NÄR JAG VILL SÅ JAG ANTAR ATT DET ÄR OK


   
SvaraCitera

KSENIA:

BARA FOTPROBLEM? JAG HAR CA 1000 UTSEENDEMÄSSIGA PROBLEM MEN BRUKAR FÅ LIGGA ÄNDÅ NÄR JAG VILL SÅ JAG ANTAR ATT DET ÄR OK

Men det är bara för att du är en riktigt man och tar dina slynor oavsett om dom vill eller inte[confused]


   
SvaraCitera
KSENIA

kebu12:

Men det är bara för att du är en riktigt man och tar dina slynor oavsett om dom vill eller inte

DET ÄR SANT, MEN FÖRSÖKER JU MINSKA FOTPROBLEMET HÄR HALLÅÅÅ!


   
SvaraCitera

KSENIA:

DET ÄR SANT, MEN FÖRSÖKER JU MINSKA FOTPROBLEMET HÄR HALLÅÅÅ!

Men säg åt honom att bli en riktig man som dig istället då!


   
SvaraCitera

när någon skapar en tråd som börjar med att berätta hur snygg man är så tänker jag automatiskt att man har att göra med en idiot. Liksom, vad har det med saken att göra egentligen?


   
SvaraCitera

Men jag tror inte att det är så farligt med din fot. Tjejer går ju efter fötterna för att se hur stor kuk man har. Så kanske att dom tänker att din kuk är lite sne eller något. Men det är har ju sina fördelar det också!


   
SvaraCitera

Just det ja...3.33 in i klippet!


   
SvaraCitera
KSENIA

kebu12:

Men säg åt honom att bli en riktig man som dig istället då!

MEN HAN VILL JU UPPENBARLIGEN VARA 100% SNYGG OCKSÅ!


   
SvaraCitera

KSENIA:

MEN HAN VILL JU UPPENBARLIGEN VARA 100% SNYGG OCKSÅ!

Men...han är väl inte en töntig tjej, eller?[sad]


   
SvaraCitera
KSENIA

kebu12:

Men...han är väl inte en töntig tjej, eller?

VET FUCKTISKT INTE[shake]


   
SvaraCitera

KSENIA:

VET FUCKTISKT INTE

Låter fan så alltså[shake] Tjejer vill vara 100% snygga. Men man blir fan ful om man är 100% snygg[shake] Bättre att vara typ, 72% snygg och 18% ful[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

72% snygg och 18% ful[shake]

72+18 blir ju bara 90. Vad representerar de övriga 10 procenten?


   
SvaraCitera

kebu12:

Men säg åt honom att bli en riktig man som dig istället då!

kebu12 har en viktig poäng, att vara neurotisk är inte manligt, och därför inte så sexigt (enligt mig). Bättre att vara självsäker oavsätt hur snygg/ful man råkar vara eller känna sig, äkta självsäkerhet behöver inte rättfärdiga sigsjälv.


   
SvaraCitera

Detta faller under samma kategori för födelsemärket jag har komplex över, som nu under vintern ligger under tre lager kläder och gömmer sig.


   
SvaraCitera