Aviseringar
Rensa alla

Tror ni jag skulle passa som lärare?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder. Ja eller nej? och varför inte?

Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesstartare

Ingen här känner dig men om vi får gissa så gissar vi i nuläget kanske nej då man trots allt måste ha lite skinn på näsan för att hantera alla konflikter etc som uppstår.


   
SvaraCitera
höna

nej. du känns för osäker och så är jag rädd att du skulle ge barnen på skolan konstiga åsikter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ser inte många svarta lärare heller vilket är tråkigt. Många barn kan ju vara elaka och rasistiska vilket dem oftast får ifrån hemmet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade en svart idrottslärare. Svensk mästare i någon idrottsgren hade hon varit. Men så är de ju, de där svarta. Får springövning på savannen och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Får springövning på savannen och sånt.

Va? haha. Det jag menade är att det är rätt så ovanligt med svarta lärare trots allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Det jag menade är att det är rätt så ovanligt med svarta lärare trots allt.

Jamen jag hade ju en, sa jag ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag hade en svart idrottslärare

rasisstfita ![blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jamen jag hade ju en, sa jag ju.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

nej. du känns för osäker och så är jag rädd att du skulle ge barnen på skolan konstiga åsikter

Hur är jag osäker? Du vet väl att många barn kan vara väldigt elaka speciellt mot svarta. "Neger" är de ord man oftast hör utav barn, vilket dem får ifrån hemmet.


   
SvaraCitera
höna

Anura:

Hur är jag osäker? Du vet väl att många barn kan vara väldigt elaka speciellt mot svarta. "Neger" är de ord man oftast hör utav barn, vilket dem får ifrån hemmet.

asså detta....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

asså detta....

jo, jag vet att det där kan låta osäkert men tja. Vet du elaka vissa barn kan vara?


   
SvaraCitera