Aviseringar
Rensa alla

Tror ni mitt hus är hemsökt?


hade skitit ner mig om det hände


   
SvaraCitera

Superstition, sure i'd love for ghosts and mediums to be real |Sonic the hedgehog  AHEM AHEM but that isn't the way the world works, it's as dull as it appears to be, illusions are just that, can't say i'm a happy person but at least i'm heavy about reality


   
SvaraCitera

mitt lägenhetshus är hemsökt, andra ettan på samma våning är garanterat spöken i, tre hyresgäster har flyttat ut därifrån pga spöken. Min lgh spökar det i också tror jag pga hänt en del helt oförklarliga saker. men jag är en känslig mes så inte konstigt att jag tror det spökar här. tror jag drar åt mig spöken pga mottaglig för allt


   
SvaraCitera

Nej, för spöken finns inte.


   
SvaraCitera

Coolt!!!! Jag vill komma och hälsa på med min EVP-recorder, äre ok lr? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Coolt!!!! Jag vill komma och hälsa på med min EVP-recorder, äre ok lr? 

hahahah visst


   
SvaraCitera

Bli kompis med spökena!


   
SvaraCitera

elverpigen:
mitt lägenhetshus är hemsökt, andra ettan på samma våning är garanterat spöken i, tre hyresgäster har flyttat ut därifrån pga spöken. Min lgh spökar det i också tror jag pga hänt en del helt oförklarliga saker. men jag är en känslig mes så inte konstigt att jag tror det spökar här. tror jag drar åt mig spöken pga mottaglig för allt

Det är garanterat inte spöken.


   
SvaraCitera

lana del rey:

hahahah visst

vart bor du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

vart bor du?

haha var du seriös? 😀


   
SvaraCitera

lana del rey:

haha var du seriös? 😀

Var inte du??


   
SvaraCitera

Ahmeh, de e la Laban! Eller så är det nån jävla tänd rännarkatt som stryker sig mot spisknapparna och kletar kattsaliv på fönstren med sina klor. Det är min gissning! Puss


   
SvaraCitera

Schism:

Det är garanterat inte spöken.

jo


   
SvaraCitera

elverpigen:

jo

Sånt där visar sig alltid ha naturliga förklaringar när det undersöks vetenskapligt (precis som i fall där folk påstår sig ha sett ufon). Jag har också varit med om "oförklarliga" fenomen.


   
SvaraCitera

Inte för att det någinsin går att omvända spöktroende... jag borde lägga mig.


   
SvaraCitera