Aviseringar
Rensa alla

Tror ni på spöken?


KoerV
Ämnesstartare

Hej, läste en tråd här på UM nyss lite. Brukar nästan aldrig vara inloggad.

Jaja, tror ni på spöken? Om ja, har ni erfarenheter?


   
Citera

Nej. Jag har sett spöken, djävulen och annat men det är inget som sker utanför min hjärna.


   
SvaraCitera

Vet inte, varken eller tror jag!
Svårt att veta när bevis saknas, både för och emot.


   
SvaraCitera

vill höra mer spökhistorier 


   
SvaraCitera

Hjärtlös:
vill höra mer spökhistorier 

jag med men kan aldrig sova efter att ha hort/last om laskiga saker Rodnar 


   
SvaraCitera

terrormat:

jag med men kan aldrig sova efter att ha hort/last om laskiga saker Rodnar 

Nu ska du väl inte sova? Eller kommer historierna upp i ditt huvud när du ligger i sängen? Rodnar


   
SvaraCitera

Hjärtlös: vill höra mer spökhistorier

h3h33, kom faktiskt på ett annat tillfälle när man såg något skumt.

Fast det är så jävla suddigt då det hände för typ 10 år sedan, så blir ingen spökhistoria direkt.

Jag hade en polare som bodde i utkanten av byn förr i tiden. Skog och åker på sidorna av huset.
Vi hade byggt en kojja i skogen som de flesta andra ungar gjorde, iaf här i trakten. En gång när vi skulle gå in så genade vi över åkern med förmodligen havre eller så, halvlånga växter, midjehöjd när vi var i den åldern.
Rätt var det var så såg vi något mörkt som typ "svävade" över åkern 50m bort, men vi fattade aldrig vad det var då det var rätt mörkt ute. Säkert någon stor fågel, måste vart en jävligt stor, eller något vildsvin? Ingen aning. Läskigt vare iaf...

Kunde ju vart någon spöke, chansen finns! :pPPPp

Måste tänka om man sett något mer. Lovar, 100% sant, jag ljuger icke, det är fult.


   
SvaraCitera

Gruvan: Rätt var det var så såg vi något mörkt som typ "svävade" över åkern 50m bort, men vi fattade aldrig vad det var då det var rätt mörkt ute. Säkert någon stor fågel, måste vart en jävligt stor, eller något vildsvin? Ingen aning. Läskigt vare iaf...

ETT UFO!?


   
SvaraCitera

Hjärtlös: ETT UFO!?

Haha, nja, var väl typ 1m stort, såg ut som, vettefan, mörk skugga bara Förvånad


   
SvaraCitera

Gruvan:

Haha, nja, var väl typ 1m stort, såg ut som, vettefan, mörk skugga bara Förvånad

Typ en orb eller vad det kallas kanske. Jag är lite osäker.


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Typ en orb eller vad det kallas kanske. Jag är lite osäker.

Kan vart så!  Cool
*Googlar efter liknande fenomen pga blev intresserad*


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Nu ska du väl inte sova? Eller kommer historierna upp i ditt huvud när du ligger i sängen? Rodnar

ska sova om en stund Rodnar klockan ar over midnatt har


   
SvaraCitera

Gruvan:

Kan vart så!  Cool
*Googlar efter liknande fenomen pga blev intresserad*

Ja, när jag var yngre så var jag väldigt intresserad av olika fenomen. Jag och mina vänner brukade ofta prata om hemsökta hus, upplevelser och till och med försöka hitta sådant på egen hand. Var ganska kul även fast man vissa gånger blev så rädd att man inte vågade vara någonstans ensam, inte ens på toa. Rodnar


   
SvaraCitera

terrormat:

ska sova om en stund Rodnar klockan ar over midnatt har

Jaha! Var är du?? :O


   
SvaraCitera
mynona

allt som inte är bevisat är möjligt. dock intresserar jag mig inte för spöken. om man är död bör man ha roligare saker för sig än att sväva omkring på jorden


   
SvaraCitera