Aviseringar
Rensa alla

Tror ni på utomjordingar?


Ämnesstartare

Alltså liv på andra planeter och det man ser i film...

Hur stor är sannolikheten att jag får se en? Var isf? 


   
Citera

jag är en


   
SvaraCitera

Min bror är en, du får se om du är riktigt snäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Min bror är en, du får se om du är riktigt snäll.

Tomten!:)jag lovar jag ska vara riktigt duktig och borsta mina tänder varje dag 


   
SvaraCitera

det ringde en till något radioprogram och berättade att hon hade sett en utomjording. man såg på honom att han inte var en människa. det var på krogen.


   
SvaraCitera

Lol BDSM

BlueViews:

Tomten!:)jag lovar jag ska vara riktigt duktig och borsta mina tänder varje dag 


   
SvaraCitera

Det verkar inte precis krylla av dem där ute. Jag är osäker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
jag är en

Tror jag inte på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Lol BDSM

Bdsm? 


   
SvaraCitera

Finns säkert någonstans i universum! Liksom vi kan inte vara dem ända levande varelser i ett oändligt universum... Finns nog inte "människor" Men klart finns det ju något sorts liv eller så 😛


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:
Finns säkert någonstans i universum! Liksom vi kan inte vara dem ända levande varelser i ett oändligt universum... Finns nog inte "människor" Men klart finns det ju något sorts liv eller så 😛

Varför måste det finnas fler?


   
SvaraCitera

Ja, det är logiskt.


   
SvaraCitera

Schism: Varför måste det finnas fler?

Måste, måste det ju inte men skulle vara lite konstigt att det inte finns några planeter som våran men andra liv behöver det ju inte finnas. Jag gissar bara att det finns något sorts liv.


   
SvaraCitera

nja och det är logiskt att det finns det! 😛


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Måste, måste det ju inte men skulle vara lite konstigt att det inte finns några planeter som våran men andra liv behöver det ju inte finnas. Jag gissar bara att det finns något sorts liv.

Ja. Samtidigt får vi tänka på att vår planet haft extrem tur - marginalerna är väldigt små. Hade vi exempelvis befunnit oss 1 % närmare solen så skulle världshaven torkas ut. Sedan vet vi inte hur stor eller liten sannolikheten är för liv att uppstå, i synnerhet inte intelligent sådant.


   
SvaraCitera