Aviseringar
Rensa alla

Tror ni sommaren är slut?


Smilen
Ämnesstartare

Tror du att vi kommer att få 25-30 grader igen i år eller håller de sig vid 15-20 grader eller mindre?


   
Citera

ja.


   
SvaraCitera

Tror vi apsolut kommer få 25+ grader igen 🙂


   
SvaraCitera

Haha, har det hållit sig vid 15-20 grader i år? Jag har haft mycket varmare i lägenheten stora delar utav sommaren. Så jag tror på att det är/kommer bli varmt.


   
SvaraCitera

Senast igår var det 25 grader här. Kommer absolut fler varma dagar. Det är sommar fram till september Party


   
SvaraCitera

Sommaren är definitivt inte slut, den har väl nästan bara börjat även om vi  har färre soltimmar för varje dag när vi passerat sommarsolståndet 20 juni. Däremot är det väl inte säkert att vi får några topptemperaturer med uppåt 30 grader i skuggan. Men dagstemp på uppåt 25 grader är väl inte helt fel?

För mig varar sommaren fram till månadsskiftet sept/okt. Tumme upp

Tempen på hösten är alltid mildare/varmare utmed kusterna då havet ligger kvar och håller tempen uppe. Vilket i klarspråk innebär - varmare höstar, mildare vintrar men kallare vårar.  Cool


   
SvaraCitera

Hoppas det, blivit riktigt pepp av senaste tidens mulna och regniga väder och inte mer än 21-22 när det varit soliga dagar. Vinter is cömingHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Augusti så kom sommarvärmen tillbaka ett tag. Var ni ute och solade under perioden?


   
SvaraCitera

Hoppas på det, jag längtar till hösten/vintern med kallare väder det är den skönaste årstiden


   
SvaraCitera