Aviseringar
Rensa alla

Trosor i slidan under sex?


varför är män så fascinerade av att stoppa in saker i hål och se vad som händer


   
SvaraCitera

det där va den mest osexiga sexnovell jag läst till och med "stinas första blöja" är bättre.


   
SvaraCitera

ja alltså känns som att det inlägget som länkades var väldigt fiktivt.


   
SvaraCitera

Avskyvärt. Däremot trycker jag gärna in en palestinasjal eller en scarf.


   
SvaraCitera

Vänta nu.. du hetar Leonard, och är "pojke" men har en tjej på din profilbild och undrar om din pojkvän kan tänka sig att... ah. Det är lite förvirrande.


   
SvaraCitera

Artie:

varför är män så fascinerade av att stoppa in saker i hål och se vad som händer

HAHA. Dagens garv.


   
SvaraCitera

hett.


   
SvaraCitera

elverpigen:

ja alltså känns som att det inlägget som länkades var väldigt fiktivt.

Temptations 20+ orgasmer under ett och samma ligg känns ju lite fiktivt, faktiskt [rolleyes]

isola:

Låter varken bra för underlivet eller skönt och mest som någon porrskadad grej utan hänsyn till kvinnans njutning övht.

Hmm, håller inte med. Tror inte en trosa utsätter underlivet för nån direkt skada, eller hur menar du riktigt? Jag kan dessutom tänka mig att det skulle kunna vara skönt. En smaksak helt enkelt.


   
SvaraCitera

Leonard:

är det sexigt?

nej,kan inte komma på någon anledning varför det skulle va hett med att en tjej har ett par trosor upp körda i fittan[confused]


   
SvaraCitera

annoyed:

Hmm, håller inte med. Tror inte en trosa utsätter underlivet för nån direkt skada, eller hur menar du riktigt? Jag kan dessutom tänka mig att det skulle kunna vara skönt. En smaksak helt enkelt.

Du ser inte hur en bit tyg uppkört i underlivet skulle torka ut och rubba dess balans?
Hur skulle det vara skönt? Möjligen om det är en trosa från en Barbiedocka då den inte lär kännas lika mycket men jag kan inte tänka mig att jag skulle njuta speciellt mycket av sexet om jag hade en trosa inknölad. Men testa du! Vill veta om det är värt.


   
SvaraCitera

Artie:

varför är män så fascinerade av att stoppa in saker i hål och se vad som händer

!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det är inte skönt. Men det är säkert olika.


   
SvaraCitera

Varför känns detta främst som en killgrej?


   
SvaraCitera

Varför är just trosor skönare? varför inte kalsonger? Eller disktrasa?


   
SvaraCitera

Låter nice 


   
SvaraCitera