Aviseringar
Rensa alla

Trouble in paridise


Smertesorg:

Jag har så fruktansvärt höga krav på män egentligen och jag undrar.. när blir människor mogna egentligen i huvudet?

jag


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Vad gör man för att fördröja tiden?

Spelar datorspel.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Spelar datorspel.

På gott och ont.[sad]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

På gott och ont.[sad]

Mjo kanske det.


   
SvaraCitera

Smertesorg:

När slutar folk festa,och försöka visa att dem är ballare än vad dem är (haha) eller vara som alfa hanen typ.

Vissa - aldrig. Vissa - ganska tidigt.


   
SvaraCitera

Du ska inte tro att du är något.


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Jag har även faktiskt problem med förhållanden.. Jag tycker ungdomsförhållanden känns så värdelösa just eftersom dem ändå kommer ta slut inom loppet av max 2 år,och då har man redan slösat bort massa tid.

Det beror på vad man menar med bortslösad tid... Är alla förhållanden som inte leder till livslång kärlek bortkastade? Kan man inte uppskatta dem när man har dem? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NeoSeymour:

Det beror på vad man menar med bortslösad tid... Är alla förhållanden som inte leder till livslång kärlek bortkastade?

nej, absolut inte (om man inte blirdirekt utnyttjad lr så)

btw, man har ju c:a 60 år med "mogenhet" framför sig typ... fast jag
håller med trådskaparen om s.k "alfahanar" o players, dem ska man undvika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ne bott här hela mitt liv. annars hade det varit lite en annan sak. bara misslyckats socialt helt enkelt.

Varför det? Vad har du för intressen?

tetrapack:

Jag är 19 och har sen jag var 15 haft kompisar som är 6-8år äldre än är så jävla jobbigt. Synd att alla har börjat skita ut ungar nu. [sad]

Mjo det är ju en utväg att umgås med äldre. Men den uppfattnigng jag fått av dem jag träffat som är äldre är att dem inte respekterar mina tankar lika mycket som en i deras egna ålder.


   
SvaraCitera

Smertesorg:

dem inte respekterar mina tankar lika mycket som en i deras egna ålder.

Då är dom rätt störda. Eller så har jag haft en jävla tur och hittat bra folk. [Bra är dom även fast jag inte haft tur, dom är bäst [cute]]


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Varför det? Vad har du för intressen?

hade jag vetat varför hade det varit löst för länge sedan. förutom det jag arbetar med, springskytte och det verkar alla tycka är weird


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

springskytte och det verkar alla tycka är weird

är väl inget fel med det?


   
SvaraCitera

Smertesorg:

är väl inget fel med det?

nej inte vad jag vet iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nej inte vad jag vet iaf.

Precis,så vad är det som hindrar dig


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Precis,så vad är det som hindrar dig

va hindrar mig från vad?


   
SvaraCitera