Aviseringar
Rensa alla

TruE LovE


Ämnesstartare

Tözen:

hon kommer dumpa dig förr eller senare.

Chickfactor:

hon kommer ändå att dumpa dig

Jaså?DETTA MINA BARN...ÄR SANN KÄRLEK!

Wulf Dragonheart:

Bryr mig

Skriv inte då?

JrL414_3:

Hon kommer hitta någon bättre inom en snar framtid nu när hon börjat utforska penis lite längre.

Hon har utforskat långt mer i sina dar än vad jag har,jag är äldre XD

Nintendo:

Du är 16, de vill inte att du ska knulla, såklart förväntar de sig inte att du ska sova över

LoL,min far var extremt embarassed när han frågade om vi hade gjort "något dumt"

I love Lucy:

Det går över. 😉

Skakar fortfarande [crazy]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fint.
Kärlek är mysigt och bra.

Tack för den,behövdes efter alla andra dryga människor
Kärlek är fint som fan,och om jag vill berätta för resten av världen så får jag väll göra det om jag vill?[love]

( PS.citerar henne nu,asså, "vi hade ju sex, inte samlag, men vi hade sex [bigsmile]" )


   
SvaraCitera

JackSilver:

Jaså?DETTA MINA BARN...ÄR SANN KÄRLEK!

THAT'S WHAT THEY ALL SAY


   
SvaraCitera

JackSilver:

Skakar fortfarande [crazy]

Men jag menade när man vänjer sig vid varann. Tänk så jobbigt om jag gick och skakade jämt när vi bor ihop liksom 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

+hon kommer dumpa dig förr eller senare.

Åå du är lika kärleksnegg som jag! Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

JackSilver: Skakar fortfarande

Men jag menade när man vänjer sig vid varann. Tänk så jobbigt om jag gick och skakade jämt när vi bor ihop liksom 🙂

jo men jag hade typ inte ätit nån riktig mat uom godis och inte sovit(bara hållit om henne XD)så jag har gått och twitchat lite hela dagen.[bigsmile]LOVE

Tözen:

THAT'S WHAT THEY ALL SAY

Yes I do,om du är avundsjuk,hitta nån själv då!låt dej hittas.Detta är Riktig jävla......obeskrivlig kärlek,säga vad ni vill,I dont care sålänge ni inte är dryga som " Wulf Dragonheart "


   
SvaraCitera

Lycklige sate. Ta vara på det där.


   
SvaraCitera

JackSilver:

Kärlek är fint som fan,och om jag vill berätta för resten av världen så får jag väll göra det om jag vill?[love]

Ja. Fast med måtta, och kanske helst till folk som kan tänkas vara intresserade/känner dig väl nog för att vara finkänsliga nog att inte klaga.
Jag brukar prata på om det till allt och alla, det är inte så uppskattat ibland. [blush]


   
SvaraCitera

Önskar att jag ej vore så bitter, vill också.


   
SvaraCitera

JackSilver:

Hon har utforskat långt mer i sina dar än vad jag har,jag är äldre XD

Du är 16? Ignorance.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis! Fifan man skulle vart 16 igen


   
SvaraCitera

JackSilver:

obeskrivlig kärlek

GHurt:

Åå du är lika kärleksnegg

det är så alla känner i början,guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud,vi ska AAAAAAAAAAAAALLTID vara ihop,mööööööööööööööööööööööööööööh!!![rolleyes]


   
SvaraCitera

Kommer inte hålla ändå...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

det är så alla känner i början,guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud,vi ska AAAAAAAAAAAAALLTID vara ihop,mööööööööööööööööööööööööööööh!!![rolleyes]

Jaaaa 😀 Sen gör man slut! Tjoho! Livet suger och allt är som förr 😀


   
SvaraCitera

Grattis! Hoppas det håller.

JackSilver:

har detta hänt någon annan?vill veta![love]

Japp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JackSilver:

har detta hänt någon annan?vill veta!

haha det vill du inte alls du ville bara göra en tråd för att skryta ^^ men grattis kul för dej


   
SvaraCitera