Aviseringar
Rensa alla

True Talent


Ämnesstartare

Brukar inte kolla på sånna här program men ibland är tv3play min kompis.
Måste bara visa er denne man. Jag ryser över hela kroppen när han sjunger. Spelar youtubeklippet om och om igen. Watcha think?

är lite kär


   
Citera

Den serien fick mig att gråta första gången.
Eftersom den var så jävla dålig att man inte ville leva längre


   
SvaraCitera

SPOILER Dold text: han har åkt ut, tacka Danny för det då va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

SPOILER Dold text: han har åkt ut, tacka Danny för det då va

bryr mig inte så mycket om programmet. gillade hans röst bara

ChibbiBull:

Den serien fick mig att gråta första gången.
Eftersom den var så jävla dålig att man inte ville leva längre

vad har det att göra med en enskild deltagares röst?


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

vad har det att göra med en enskild deltagares röst?

Rösten kvittar om man är med i ett så dåligt program, då kan man ta sig ändå [no-no]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

bryr mig inte så mycket om programmet. gillade hans röst bara

nä, bryr mig inte särskilt heller. drygt när det faktiskt kommer fram något intressant inom sådana program och de åker tidigt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

nä, bryr mig inte särskilt heller. drygt när det faktiskt kommer fram något intressant inom sådana program och de åker tidigt bara.

Ja, har inte sett alla men han var den enda jag reagerade på positivt mer utöver det vanliga "tja bra röst liksom."

Men ja, det finns ju alltid mer än 1 bra och bara 1 kan vinna. Men jag antar att programmet i sig kan fungera som ett avstamp för övriga också.


   
SvaraCitera

Alla som var något att ha åkte ju ut, helt värdelösa motiveringar. "Jag tror inte att jag kan tillföra något" etc. etc. Trodde att den som hade bäst röst skulle vinna, inte att den som ger störst egoboost åt coachen när den lyckats "coacha" fram denne som vinnare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Alla som var något att ha åkte ju ut, helt värdelösa motiveringar. "Jag tror inte att jag kan tillföra något" etc. etc. Trodde att den som hade bäst röst skulle vinna, inte att den som ger störst egoboost åt coachen när den lyckats "coacha" fram denne som vinnare.

nat guud[no-no]


   
SvaraCitera