Aviseringar
Rensa alla

Trummisar!!!


Ämnesstartare

Jag behöver hjälp! Ska köpa en födelsedagspresent till min pojkvän, och jag tänkte köpa ett par trumstockar och sen på något sätt gravera in hans namn i dem, fast jag vet inte ifall det förstör stockarna ifall man gör märken i dem. Det kanske är störande för spelandet eller gör att de går sönder lättare.
Är det en bättre idé att liksom "skriva/måla/trycka" text på dem? Om nu ens det funkar [bigsmile]

vad tror ni som kan det här? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Spelar drummen.

Fullskärmsinfångning 2009-04-25 232602.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Spelar drummen.

Fin, ett sånt kan han få istället, han har ett par trasiga byxor!

Några fler som har tips på vad jag kan ge honom istället?


   
SvaraCitera

Nej, det borde inte vara någon fara, dock så går ju stockar åt. Mina stockar brukar hålla max en månad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

esmeralda:

vad tror ni som kan det här? 🙂

Trummstockar går ju sönder, så känns lite overkill att gravera in hans namn i ett par. Kanske ett bakre trumskinn till hans namn på? Vet dock inte var man får tag på sådant. Annars kan du ju köpa ett och spraya på ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tornapart:

dock så går ju stockar åt

Det är sant...han får spela försiktigt..

Buddah:

Kanske ett bakre trumskinn till hans namn på

hade varit en bra sak, om han bara hade haft egna trummor [party]

Det får bli nåt annat, tack för hjälpen! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

esmeralda:

köpa ett par trumstockar och sen på något sätt gravera in hans namn i dem, fast jag vet inte ifall det förstör stockarna ifall man gör märken i dem. Det kanske är stör

Precis som föregående talare: Stockar går sönder jävligt lätt och det låter bara onödigt, men, tanken var fin ju.. så du kan väl skaffa några som han inte behöver slå sönder? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

esmeralda:

hade varit en bra sak, om han bara hade haft egna trummor [party]

Han spelar trummor, men har inga egna? ;d Och jag menade till bastrumman om det inte framgick, men färslaget rann ju ändå ner i sanden ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Han spelar trummor, men har inga egna? ;d Och jag menade till bastrumman om det inte framgick, men färslaget rann ju ändå ner i sanden ;p

Haha, ja.. trumfamilj 😉 och han övar på platta..
Ja jag förstod det där med bastrumman, helt borta är jag inte i ämnet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ptja, köp Shitlickers "Cracked Cop Skulls" 7'a och ett par 5a-stockar [bigsmile]


   
SvaraCitera

köp ett par kolfiber stockar. de går inte sönder lika snabbt som trä, de håller jätte mycket bättre o du kan gravera in namnet med silver färg eller dylikt. Köp 5a eller 5b på tjockleken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKA MAN GILLA TRUMMISA SKA MAN LYSSNA PÅ CHAD SMITH FRÅN RED HOT CHILI PEPPERS SÅ ÄR DET BARA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite onödigt egentligen, då trumstockar går av ganska fort och ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som de andra sagt, stockar går sönder snabbt. Men om du ger honom ett par behöver han ju inte spela med dem? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera