Aviseringar
Rensa alla

Trump eller Clinton


Ämnesstartare

Ja då är det strax dags för val i USA. Vem tror ni vinner valet och ifall Trump skulle vinna tror ni han kommer bygga den där muren mot Mexico, och vilka andra idér tror ni han har?


   
Citera

Usch, ingen.
Tror ej att U.S.A. skulle tänka sig att murbygga på sådant vis.


   
SvaraCitera

Tror Trump vinner, särskilt efter skandalen om Clinton. WL sa att dom även har mera "skvaller" om henne. Dom kommer antagligen släppa dom några dagra innan valet så trump vinner.
Häldre Trump än Clinton ALLA DAGAR I VECKAN. Jag ogillar trump men fyyyfaaan vad jag hatar clinton. Hon och jag skulle inte kunna vara i samma rum utan att jag hade försökt strypa kärringen :I 

Det där staketet Trump har så himla tätt intill hjärtat kommer han aldrig bygga (eller tvinga Mexiko bygga). Det är bara en sån sak han säger men aldrig kommer göra :p Finns ju redan ett lite halvdant staket vid gränsen som (kommer inte ihåf vad han heter :I) byggde och aaa. Tror det blir samma sak. Trump vet ju inte äns vad skiten kommer kosta, lel. 


   
SvaraCitera

Trump is "mah nigga" om man nu får säga så.


   
SvaraCitera

Mm pest elr kolera

men trump kske kan åstadkomma mer skada = skadeglädje, intressanta nyheter att diskutera etc. Rodnar jättetråkigt när det drabbar hela världen och ens egen vardag såklart dock. 


   
SvaraCitera
Smilen

Trump är rasist. 


   
SvaraCitera

Crocked borde kastas i fängelse för alla hennes brott Och Trump kommer inte palla att vara president.


   
SvaraCitera

Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att Trump vinner så att USA kan sätta lite press på alla muslimer som dels befinner sig i USA och mot alla globala islamister. 

Hjärta    TRUMP FOR PRESIDENT   Hjärta


   
SvaraCitera

Super Macho:
Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att Trump vinner så att USA kan sätta lite press på alla muslimer som dels befinner sig i USA och mot alla globala islamister. 

Hjärta    TRUMP FOR PRESIDENT   Hjärta

Hoppas på riktigt att det är ett skämt.


   
SvaraCitera

Barack Obama verkar ju gilla Clinton så om folk lyssnar på Obama så tar dom Clinton, trump verkar som en vanlig fet amerikan som bara vill ha makt utan att ha nåt vettigt att utföra, men ja vet inget om detta egentligen o vet inte om ja bryr mig


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Hoppas på riktigt att det är ett skämt.

hoppas det motsatta så vi inte bara har liktänkande på denna sida


   
SvaraCitera

handendärnissen:
Barack Obama verkar ju gilla Clinton så om folk lyssnar på Obama så tar dom Clinton, trump verkar som en vanlig fet amerikan som bara vill ha makt utan att ha nåt vettigt att utföra, men ja vet inget om detta egentligen o vet inte om ja bryr mig

"vanlig", hahahahahahahha Han är den riktiga amerikanska överklassen. Född ur rikedom och byggt den ännu större.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: Hoppas på riktigt att det är ett skämt.

Syftar du på att Trump är en av presidentkandidaterna så är svaret nej. Om du syftar på att jag hoppas på att USA får en mer radikal president som tar sig an islamist/jihadistproblemet på jorden så är även där svaret nej.

Hjärta TRUMP FOR PRESIDENT Hjärta


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

"vanlig", hahahahahahahha Han är den riktiga amerikanska överklassen. Född ur rikedom och byggt den ännu större.

ja vanlig fet amerikan haha han beter sig som en när han står o skriker så att peruken håller på att flyga av


   
SvaraCitera

http://thinkprogress.org/politics/2016/08/04/3804985/7-terrifying-things-donald-trump-publicly-said-nuclear-weapons/
http://www.mediaite.com/online/donald-trump-wont-stop-joking-about-banging-his-daughter/

En röst på Trump är en röst på rasism, antivetenskap, kvinnofientlighet och potentiellt kärnvapenkrig. Kanske framförallt på en slemgubbe som vill ha sex med sin egen dotter. Känns som att man måste välja Clinton.


   
SvaraCitera