Aviseringar
Rensa alla

tuggar på min läpp :CCC


Ämnesstartare

hur slutar man?[cry] den är typ helt svullen på ett ställe nu. ser sned ut[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nu började det blöda också[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen 2 - revenge of the mops? Eller var det inte mopsen som gjorde (gör fortfarande?) detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske är hungrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

mopsen 2 - revenge of the mops? Eller var det inte mopsen som gjorde (gör fortfarande?) detta?

har ingen aning faktiskt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

du kanske är hungrig

näh dricker kaffe nu :$ plus: måste vara jätteförsiktig när jag tuggar saker för att den uppsvullna grejen inte ska komma n mellan tänderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

måste vara jätteförsiktig när jag tuggar för att den uppsvullna delen inte ska komma n mellan mina tänder :c

haha aj[sad][sad] kan lida lite med dig nu.


   
SvaraCitera
Exner

Säker på att du inte tuggar på någons annann läpp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

näh dricker kaffe nu

Öhm... överskottsenergi kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Öhm... överskottsenergi kanske?

har konstant överskottsenergi ja, men vad har det med mitt läpptuggande att göra?

Exner:

Säker på att du inte tuggar på någons annann läpp?

vems skulle det va? gustav2 är ju bortsprungen.

hannnah:

haha aj[sad][sad] kan lida lite med dig nu.

tack[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vad har det med mitt läpptuggande att göra?

En tick som orsakas av din överskottsenergi? Speciellt om du dricker kaffe också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

En tick som orsakas av din överskottsenergi? Speciellt om du dricker kaffe också?

dricker kaffe hela tiden :C men det bränner jättemycket där pga typ ingen hud kvar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

dricker kaffe hela tiden

Prova dra ner på kaffet samt att göra av med överskottsenergin genom att aktivera dig fysiskt? Så kanske du blir av med läppbitandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Prova dra ner på kaffet samt att göra av med överskottsenergin genom att aktivera dig fysiskt? Så kanske du blir av med läppbitandet.

men nä, tycker jag tuggar mer när jag ej dricker kaffe, och är för lat för att springa nu :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tycker jag tuggar mer när jag ej dricker kaffe

Märkligt, undrar om det kan liknas vid att anledningen till att dom flesta som slutar röka går upp i vikt för att "sysselsätta sig" så att säga...

Jag har idétorka just nu. Kanske kommer mer förslag imorgon när jag är utvilad. Hade jag varit du hade jag i alla fall börjat med o testa det jag sa. Kanske fortsätta dricka kaffe, men åtminstone göra av med överskottsenergin.


   
SvaraCitera