Aviseringar
Rensa alla

Tungan eller läppen?


Ämnesstartare

Hej!

Jag ska pierca mig snart, och jag funderar på vart jag ska ha den. Men jag har iallafall kommit fram till att den antingen ska vara i tungan eller i läppen. På bilden kan du se hur jag skulle villja ha min läpp piercing.

Villket tycker ni är snyggast? Om ni inte tycker att något av dem är snyggt så kan ni låta bli att skriva i tråden, för att jag vill inte se "Det är så fult." "Piercing är gay/emo" etc etc.

PICT0002.JPG


   
Citera

Rews_:

läppen

[party]


   
SvaraCitera

Först tungan, sen läppen. [cool]


   
SvaraCitera

Piercing är gay/emo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så jävla onödigt. Man kan ju tro att du har fejkat din ålder här på UM, Evil~.


   
SvaraCitera

Men kom igen! Piercingar är inte snyggt! Lägg pengarna på något annat å var snygg istället! [smile]


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Men kom igen! Piercingar är inte snyggt! Lägg pengarna på något annat å var snygg istället!

Mm, för att alla tycker ju exakt samma. Du borde komma igen och fatta att det inte är så. [zzz]


   
SvaraCitera

Tungan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pungkulorna!


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Piercing är gay/emo

RÄTT![bigsmile]


   
SvaraCitera

Lokaegott:

RÄTT!

Vadå gay? Värsta påhoppet! Jag har inga piercings..


   
SvaraCitera

Andy91:

Vadå gay? Värsta påhoppet! Jag har inga piercings..

kanske inte gay, men det är fan emo ...[crazy]


   
SvaraCitera

Lokaegott:

kanske inte gay, men det är fan emo ...

Jag skall hälsa mina polare i hells angels att du dissar deras piercings, och att du tycker dom är emos [badgrin]


   
SvaraCitera

Inget är snyggt men läppen är mindre fult. Fast har du den i tungan så snys det ju inte alltid så svårt val...


   
SvaraCitera

Andy91:

Jag skall hälsa mina polare i hells angels att du dissar deras piercings, och att du tycker dom är emos

NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![cry][cry] du får en puss

*PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS*[blush]


   
SvaraCitera