Aviseringar
Rensa alla

Tungan frågor.


Ämnesstartare

cannabis:

De är säkert ett bra sätt gå ner i vikt !

Om man äter typ soppa och sånt ja. Men sen går man juh upp dom kilona sen när man börjar äta normalt igen. Jag lever typ bara på sallad och tonfisk nu mera för att gå ner i vikt så lite hjälp på traven får jag ilf [smile] Jag kommer troligen lägga upp en youtube länk sen då en kompis till mig ska filma mig när jag tar hål [smile] Kolla gärna in den [smile] 14 april ska jag ta hål så troligen den dagen läggs länken upp [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde precis en i tungan på en tisdag, åt inget som man tuggade på onsdagen sen har jag ätit vanligt sen dess, dock bör du akta dig för annanass (stavning?), då sved det till nudlar som fassnar i piercingen var bara lite skoj att pilla bort tucker jag [blush]
Lycka till!


   
SvaraCitera

Cherry89:

finns det stor chans att det blir jätte infekterat?

nöpp

Cherry89:

är man äter något som ex potatis och fisk är det typ svårt att tugga och sånt då?

haha, jag kunde inte ens äta fil första och andra dagen.. tredje dagen gick det lite bättre, kunde äta soppa men när det var små bitar i var det sjuuukt jobbigt!! femte dagen kunde jag äta typ allt igen, men det gjorde lite ont ibland och jag bet i staven ett antal gånger = "taggiga" tänder [sad]

Cherry89:

Är det bra att ta hål i tungan om man typ är lite täppt i näsan?

jag har jätteont i halsen när jag tog hål i tungan. men det läkte fint och så ändå!


   
SvaraCitera

hade jätteont i halsen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti_92:

Och om du ska äta spaghetti/nudlar så tänk på att skära dom och mosa dom innan du äter dom, annars rullas dom runt på din piercing eftersom att staven är så lång och tro mig, det är ingen behaglig känsla. Och svårt är det också, att ta bort

Mindre starka kryddor är också ett tips, brukar krydda mina nudlar själv (inklusive kryddpåsen) och det var.. inte det behagligaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrflp:

Mindre starka kryddor är också ett tips, brukar krydda mina nudlar själv (inklusive kryddpåsen) och det var.. inte det behagligaste.

Oki [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket för alla svar och tips.
Jag tog hål i min tunga igår och det känndes typ ingenting [smile]
Jag har en video men jag ser ut att vara död för jag blundar så jag lägger tyvär inte upp den. (Pinsamt)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera