Aviseringar
Rensa alla

tungpiercing. ?!


Ämnesstartare

heyheyy, bor i varberg och vill gärna ta en piercing i tungan. någon som vet vart man kan göra det här i närheten?:D är gryyyymt sugen, jag tycker det är så sjukt snyggt. vill gärna veta mer om typ för- och nackdelar och sånt, vad som kan hända (hur ont det gör, bedöving?) typ. Kan man inte ta något piller eller nått, eller kan man bli typ sövd? snällaaaaa, jag vill så gärna veta 😀

pusshey. ha en bra dag, <3


   
Citera
Ämnesstartare

krawffs:

jag tycker det är så sjukt snyggt.

Då tycker du fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

Kan man inte ta något piller eller nått, eller kan man bli typ sövd?

bli sövd för en piercing?omg,du är retard[tard]du får ingen bedövning och du får inte ha druckit alkohol eller gå på droger under tillfället.


   
SvaraCitera

krawffs:

vill gärna veta mer om typ för- och nackdelar och sånt, vad som kan hända (hur ont det gör, bedöving?) typ. Kan man inte ta något piller eller nått, eller kan man bli typ sövd? snällaaaaa, jag vill så gärna veta 😀

Hahaha, om du vill bli sövd så kanske inte piercing är någonting för dig [rolleyes] Smärtan är ju en del av det. Och smärta är individuellt, så det kan göra cp-ont eller inte kännas så mycket alls. Fördelar - ja, tycker du det är snyggt så är väl det en fördel. Nackdelar - Infekteras lätt pga att man har en ganska lustig bakterieflora i munnen, så det är viktigt att sköta den. Tänderna skadas lätt om man biter på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör inte ont alls, gör fan ondare att ta hål i öronen. och haha sövd? skojar du eller? nej det kan man inte bli. så du får helt enkelt stå ut med "smärtan" nackdelarna är väl att du kan ha svårt och käka dom första dagarna och pratar som en retard. sen är det kanske inte så bra för tänderna heller. har själv lyckats att krossa sönder en bit på övertanden. men det var nog snarare för att jag lekte med den för mkt. annars så finns det nog inga större problem som kan uppstå. lr jo, eh. din tunga kan i värsta fall ruttna bort om du misssköter den[y]

edit: och ja, det är sjukt snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är för ung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

bli sövd för en piercing?omg,du är retarddu får ingen bedövning och du får inte ha druckit alkohol eller gå på droger under tillfället.

vafaaan mobba mig inte jag har ju fått jättemånga som sagt att dt gör typ sjuukt ont, men jag läste nånstans att man kan få typ bedövining iallafall(: OCH JA DET ÄR SJUKT SNYGGT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns knappt, seriöst. Det var ju lite ömt några dagar, men själva piercandet kändes inte


   
SvaraCitera

krawffs:

vafaaan mobba mig inte jag har ju fått jättemånga som sagt att dt gör typ sjuukt ont, men jag läste nånstans att man kan få typ bedövining iallafall(: OCH JA DET ÄR SJUKT SNYGGT.

1: Du är för ung för att kunna göra en piercing på ett seriöst ställe.
2: Du får knappast bedövning för en tungpiercing!

Kom igen när du växt till dej lite och vet vad det hela handlar om! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zandra_K:

Kom igen när du växt till dej lite och vet vad det hela handlar om

scchh, håll käften säger jag bara ;O OCH JO MAN KAN FÅ BEDÖVNING, JAG HAR FANIMIG KOLLAT RUNT GANSKA MYCKET. många av mina kompisar fick bedövning, suck on that.
btw, känner folk som känner folk som är seriösa och som kan göra det på mig om jag vill.

Budolicious:

Det känns knappt, seriöst. Det var ju lite ömt några dagar, men själva piercandet kändes inte

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

btw, känner folk som känner folk som är seriösa och som kan göra det på mig om jag vill.

AMGAaaaD VaHH Du Er KåååÅÅL!!!111WoooOOw!!111[tired]

Aldrig hört talas om nån som får bedövning för bedövning tror jag räknas som drog,men jag vet inte,men jag har aldrig hört om nån som fått bedövning och om man verkligen vill ha en piercing får man fan stå ut.[tired]Men du kände ju en som kände en sååååååå seriös piercare,varför inte bara fråga den om man kan få bedövning?[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

det är så sjukt snyggt

...NOT. Det är fan äckligt.


   
SvaraCitera

krawffs:

btw, känner folk som känner folk som är seriösa och som kan göra det på mig om jag vill.

Sällan att en seriös piecar en snorunge på 14 år! Och om man inte kan stå ut med den lilla smärtan som kanske blir när man piercar sej ska man faan mej inte ha någon piercing!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zandra_K:

snorunge

håll käften, du känner inte mig jävla tant :d


   
SvaraCitera

krawffs:

håll käften, du känner inte mig jävla tant :d

Nej det gör jag inte, men man är barn om man är under 18 och dessa ska ej ha piercingar, årminstånde inte före 15 års åler och om ens förälder är med på det. Är dom inte det så får man helt enkelt vänta tills man är 18!


   
SvaraCitera