Aviseringar
Rensa alla

Tungpiercing


Ämnesstartare

Hej, jag har planerat att pierca tungan snart, ända problemet är just nu mitt arbete. Min chef har inget problem med piercingen men min fråga är att eftersom att jag arbetar på en pizzeria och svarar i telefon och dylikt måste kunna prata ordentligt, alltså är frågan, har man svårigheter med att prata? Hur lång tid tar det innan det blir "normalt" igen?


   
Citera
Ämnesstartare

jag hade inga svårigheter. lite problem med att uttala "s" och "m" bara har jag för mig, inget märkbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade inga svårigheter. lite problem med att uttala "s" och "m" bara har jag för mig, inget märkbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, förlåt för de dubbla inläggen 🙁


   
SvaraCitera

Eloscha:

alltså är frågan, har man svårigheter med att prata? Hur lång tid tar det innan det blir "normalt" igen?

jag kunde prata som vanligt dag 1 och 2 efter att jag gjort den. dag 3 och 4 så sluddrade jag, t.ex. när jag skulle säga "Jonas, sa jag istället "Nonafh" xD
men om jag ansträngde mig så kunde jag prata nästan helt normalt. det gjorde dock ont så undvek det.

men efter en vecka var det inga problem längre! [smile] så det ska nog inte vara någon fara för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack så mycket! 😀

Den 4 smäller det! [bigcheers][tard]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera