Aviseringar
Rensa alla

Tungpiercing


Ämnesstartare

Piercade tungan idag (och septum[smile]). Gjorde inte alls ont och jag är helnöjd med placeringen. Men nu är det ju svullet :< det är precis så staven räcker, nästan lite rädd att jag ska vakna imorgon och ha asont om den svullnar mer :O hjälper ipren? Tips?


   
Citera
Ämnesstartare

Din text blir inte fin bara för att den är kursiv. Mest störande så att ingen vill läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Din text blir inte fin bara för att den är kursiv. Mest störande så att ingen vill läsa.

Men gnällig idag eller? Det är verkligen ingen vits att svara om du inte har något relevant att säga om saken i fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheQueenOfHearts:

Men gnällig idag eller? Det är verkligen ingen vits att svara om du inte har något relevant att säga om saken i fråga.

Tycker det var väldigt relevant till tråden. Skriv som en normal människa om du vill ha seriösa svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det inte läskigt att pierca septum?
har tänkt o göra det men jag är rädd för att dem ska göra fel och köra
in i skelettet xd

kan du inte ta på is? om de gör så det blir mindre svullet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Skriv som en normal människa om du vill ha seriösa svar.

en normal människa ska inte ha så svårt o läsa så den inte kan läsa
kursiv stil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Is, eller ekologisk saft utan socker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmusic:

en normal människa ska inte ha så svårt o läsa så den inte kan läsa
kursiv stil.

Du reggade dig på ungdomar.se för att snacka med normala människor? Jisses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Du reggade dig på ungdomar.se för att snacka med normala människor?

nej det har jag inte sagt och så är det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmusic:

nej det har jag inte sagt och så är det inte.

Var tyst då. Jag bumpade tråden så att mongon som du skulle ha tid på sig att svara i en tråd alla andra sket i eftersom de inte pallade att läsa texten. På toppen av det sa jag till trådskaparen att tänka på det i framtiden då hon skapar sina trådar för att man inte skulle behöva göra det igen.


   
SvaraCitera

Ett tips om du vill få ner svullnaden i tungan är att dricka en massa isvatten eller ät glass. Om du har stav även i septum så kan det vara bra att ha på is så håller sig svullnaden nere något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmusic:

är det inte läskigt att pierca septum?

Inte det minsta ^^ sålänge man gör det på ett seriöst ställe.

Crazy_Duck:

isvatten eller ät glass

Isvatten och is kör jag på, glass åt jag igår men är sjukt less på det. resulterar enbart i illamående :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Tycker det var väldigt relevant till tråden. Skriv som en normal människa om du vill ha seriösa svar.

Jag skrev som en normal människa och fick tydligen inget seriöst svar av dig. Som om textformateringen gör någon som helst skillnad -.-'
Är det så svårt att låta bli att whina? speciellt när man inte har något att säga som är relaterat till ämnet som tråden handlar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheQueenOfHearts:

Jag skrev som en normal människa och fick tydligen inget seriöst svar av dig.

Nej, du skrev med kursiv text. Gör inte det nästa gång du skapar en tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Nej, du skrev med kursiv text. Gör inte det nästa gång du skapar en tråd.

Jag får väl skriva som jag vill? Och om du stör dig på det så ignorera det. Du hade ju ändå inget vettigt svar. Hur svårt kan det vara?


   
SvaraCitera