Aviseringar
Rensa alla

tungpiercing


elinc

Vulkanblod:

Nej, det tycker jag verkligen inte.

Då är vi två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Då är vi två.

Jag hoppas att du har lärt dig en läxa nu.


   
SvaraCitera
elinc

Vulkanblod:

Jag hoppas att du har lärt dig en läxa nu.

En läxa om vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Satt inte och gapade framför sina föräldrar helt enkelt, samt att hon låtsades gå på en sopp-diet.

haha okej [crazy] tack för tipset [wink] fast det är inte åt mig som jag frågar [bigsmile]


   
SvaraCitera

kakburk_:

fast det är inte åt mig som jag frågar

Vi säger så va. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakburk_:

går det att dölja

Jag har lite svårt att snacka i början, men det kanske inte alla har. En tungpiercing behöver inte synas, beror helt på hur man pratar. På mig syns den bara om jag gapar, väldigt trist.


   
SvaraCitera

kakburk_:

om man ska pierca tungan, vad ska man tänka på isf? och om man gör det "i smyg" går det att dölja då? och hur ska man göra isf? [smile]

va du än gör så ska du inte göra det själv iaf! [no-no]
dölja... ja, så länge du kan hålla tungan långt bak i mun när du pratar så borde det inte synas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Vi säger så va. 😉

aa 😉 fast jag vill också ha :p men skulle aldrig våga trotsa mina föräldrar så mycket xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Jag har lite svårt att snacka i början, men det kanske inte alla har. En tungpiercing behöver inte synas, beror helt på hur man pratar. På mig syns den bara om jag gapar, väldigt trist.

CharliesName:

va du än gör så ska du inte göra det själv iaf! [no-no]
dölja... ja, så länge du kan hålla tungan långt bak i mun när du pratar så borde det inte synas

okej tack [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

ja, så länge du kan hålla tungan långt bak i mun när du pratar så borde det inte synas

Tror mer det har med hur mycket man öppnar munnen när man snackar. jag pratar inte med hela munnen som vissa gör. jag pratar med läpparna mest eller hur man ska säga [confused]


   
SvaraCitera

batterseabardot:

Tror mer det har med hur mycket man öppnar munnen när man snackar. jag pratar inte med hela munnen som vissa gör. jag pratar med läpparna mest eller hur man ska säga [confused]

Jo, sant. Får hålla läpparna stängda. Tycker ifs det är dum ide hur som helst om man ska gå runt å dölja det vare gång man ska prata med sina föräldrar 😛 sen kmr det va omöjligt att dölja svullnaden i början, bättre att vänta tills man får eller tjata lite lite på dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ajabaja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera