Aviseringar
Rensa alla

Tungpiercing fake


bitch
Ämnesstartare

Hej jag är 17 år och är en tjej! jag vill gärna pierca tungan men får inte för min mamma! vet någon där man kan köpa fake piercingar till tungan.. har hört att man kan ha en magnet på tungan med ett smycke som sitter fast med magneten, har letat efter ett sånt ett bra tag men hittar inge sånt.. vet någon vart det finns sånt någonstans ? Tacksam för alla svar ! 


   
Citera

Men uh, vänta tills du får om du prompt vill ha ngt i munnen. Tänk att råka svälja en sådan där fejkgrej.. dessutom blir man väl sedd som världens tönt om man har fejkpiercingar. 


   
SvaraCitera

Skaffa inte piercings. Ser förjävligt ut 🙁

Bättre att se snäll och oskyldig ut utan piercings och tatueringar.


   
SvaraCitera

Sheriffen: Bättre att se snäll och oskyldig ut utan piercings och tatueringar.

gäller detta endast tjejer? beror väl sedan på hur ens tatueringar ser ut tänker jag


   
SvaraCitera

Höhö minns att jag och en kompis gick runt med såna när vi var små, fett kul tills de ramla av


   
SvaraCitera

isola:
Men uh, vänta tills du får om du prompt vill ha ngt i munnen. Tänk att råka svälja en sådan där fejkgrej.. dessutom blir man väl sedd som världens tönt om man har fejkpiercingar. 

det är töntigt att vara oskuld också


   
SvaraCitera

Zerafina:

det är töntigt att vara oskuld också

 säkert ses det på sådant vis i de lägre åldrarna.


   
SvaraCitera

isola:

 säkert ses det på sådant vis i de lägre åldrarna.

hmm förstår vad du menar men känns dumt att lära ut att det skulle vara fel att göra något som är "töntigt"


   
SvaraCitera

isola: gäller detta endast tjejer? beror väl sedan på hur ens tatueringar ser ut tänker jag

Nja, egentligen inte. En tatuering tycker jag dock kan vara fint, om det är en snygg. Dock så tatuerar dom allra flesta fula saker.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Nja, egentligen inte. En tatuering tycker jag dock kan vara fint, om det är en snygg. Dock så tatuerar dom allra flesta fula saker.

hur ser snygga ut?

Zerafina:

hmm förstår vad du menar men känns dumt att lära ut att det skulle vara fel att göra något som är "töntigt"

ja det var dumt. dock tänkte jag att hela grejen var att vara häftig och det lär väl ses som det motsatta att ha en fejkpircering.


   
SvaraCitera

isola: hur ser snygga ut?

Haha, högst individuellt såklart. Men Jag skulle säga något som är lite mer avancerat, som inte vilken tatuerare som helst kan göra. Ett konstverk.


   
SvaraCitera
razrl

piercing.nu vet jag har fake tungpiercing men det är inte magnet vad jag vet.


   
SvaraCitera

Ingen jävla piercing PLEASE, "no offense" men hur FAN kan du tycka det är snyggt med piercing? Gör dig bara snäppet fulare imo...


   
SvaraCitera

Att ha en fakepiercing i tungan är jävligt dumt, dom sitter inte bra överhuvudtaget. Antingen så är det en kass magnet eller en kula med kasst klister. Om du så gärna vill ha piercing i tungan så vänta tills du är 18 eller pierca den iallafall å strunta i vad din mamma säger.


   
SvaraCitera