Aviseringar
Rensa alla

Tungpiercing - hur länge kan den vara ur?


Ämnesstartare

Hej! 🙂
jag har tagit hål i tungan för c.a en månad sen, på en piercingstudio. Den är nu läkt och ja har bytt till den korta staven. Men jag går i cheerleading, och det är förbjudet att ha piercingar där, och jag ska tävla på lördag, och måste därför ta ut den så att vi inte blir diskvalifiserade. Ett program är c.a 3 minuter långt, och jag kanske måste ha den ut i 10 minuter eller en kvart, är det någon fara att det ska dra ihop sig eller läka igen? ;o


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, den hinner inte dra ihop sig på en kvart. Men vafan, håll munnen stängd bara så ser la ingen den? ;c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, det går tyvärr inte x) haha, mina tränare vet att ja har piercing, så dom vill inte riskera det. haha . 🙂 men va bra, då vet ja ^^ tack.


   
SvaraCitera

Fan va taskigt att man inte får ha en ynka piercing, då skulle jag bojkotta skiten dirr[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, ja, jag ska typ sluta efter sommaren. man får inte ha tatueringar heller, utan måste typ tejpa över dom så att dom inte syns p.g.a att de distraherar domarna ;s


   
SvaraCitera

loellaaaah:

p.g.a att de distraherar domarna ;s

[bigsmile] , tatuera in en kuk

nej men fy vad jobbigt.. har själv en näspiercing och ska praktisera på ställen senare, går ju BF linjen, så ska ha APU på ett sjukhus senare, och där lär jag ju absolut inte få ha piercing..!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan köpa genomskinliga piercingar. Finns bara till labret av vad jag vet än så länge men dom ska funka i tungan också! Går att beställa på internet. Bra om man har arbetsintervju eller så också^^


   
SvaraCitera

finns piercingar i genomskinlig plast.
om du bara haft det en månad tror jag att det går väldigt fort för den att dra ihop sig.


   
SvaraCitera

Men haha vad knäppt, den syns ju inte. Men köp en genomskinlig plaststav och ha i.


   
SvaraCitera

Hej. Vet att det här inte hör till men är det någon som vet en bra studio i Finspång 


   
SvaraCitera

ohh finns det cheerleading i sverige! Kanske borde prova på de 😀


   
SvaraCitera

Alva100:
Hej. Vet att det här inte hör till men är det någon som vet en bra studio i Finspång 

Cutenessoverload:
ohh finns det cheerleading i sverige! Kanske borde prova på de 😀

image_314.jpg


   
SvaraCitera