Aviseringar
Rensa alla

Tungpiercing KILLE


Ämnesstartare

Jag är kille och funderar LITE på att pierca tungan, snyggt och sånt. Har redan i ögonbrynet och undrar om det blir lite mycket? eller om killar inte bör ha tungpiercing? Vad tycker ni?[tard]


   
Citera
Ämnesstartare

Personligen tycker jag: oattraktivt.
Personligen tycker jag: se ut hur fan du vill.

Det är bara att välja vilken du vill lyssna på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha det du vill ha.

Personligen så skulle jag inte bry mig så mkt om nån har tungpiercing eller inte.


   
SvaraCitera

Tycker du ska göra det om du vill och du tycker det är snyggt.
Å andra sidan, finns det någon tjej/kille du vill ska bli kär i dig eller liknande så bör du kanske ta reda på vad hon/han tycker innan du gör det. Vad UM tycker är ju egentligen irrelevant [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar inte piercade tungor varesig de sitter på tjejer eller killar.
Men du gör som du vill pga larvigt att inte göra det fö ratt några randoms på internet säger åt dig att låta bli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Å andra sidan, finns det någon tjej/kille du vill ska bli kär i dig eller liknande så bör du kanske ta reda på vad hon/han tycker innan du gör det.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger: /care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Å andra sidan, finns det någon tjej/kille du vill ska bli kär i dig eller liknande så bör du kanske ta reda på vad hon/han tycker innan du gör det. Vad UM tycker är ju egentligen irrelevant

:D:D:D:DDD<333 Du är så jävla sweet mannen [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker d ashett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Å andra sidan, finns det någon tjej/kille du vill ska bli kär i dig eller liknande så bör du kanske ta reda på vad hon/han tycker innan du gör det. Vad UM tycker är ju egentligen irrelevant [smile]

Så du tror att en tungpiercing avgör om man blir kär eller inte???

angående frågan så säger jag nej till tungpiercing, speciellt på killar. Men tycker det är ganska skabbigt i allmänhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säkert bra om du ska suga kuk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Säkert bra om du ska suga kuk!

slicka fitta annars? Har inte kuk i mina tankar hela tiden som dig fag[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellre bög än att fråga korkade frågor på internet [love]


   
SvaraCitera

Det är verkligen inte alls för mycket. Låter snarare som för lite. (Även om jag inte är ett fan av ögonbrynspiercing.)


   
SvaraCitera