Aviseringar
Rensa alla

tungpiercing + kort tunga


Ämnesstartare

ser det konstigt ut om piercingen sitter för långt fram?
Kommer den synas extra mycket ?
Kommer man läspa eller dylikt?
[party]


   
Citera

Jag har ocks[ kort tunga. Men piercaren satte kulan som syns i mitten, och s[ 'r den kulan under l'ngre ut, s[ den sitter lite snett, inte helt rakt. D[ ser de itne konstigt ut.


   
SvaraCitera

Eloscha:

ser det konstigt ut om piercingen sitter för långt fram?

Smaksak. Jag satte min första lite väl långt fram, och tyckte det såg skevt ut :S Andra kanske inte tycker det ser konstigt ut.

Eloscha:

Kommer den synas extra mycket ?

Beror ju på. Jag t ex, när jag pratar så syns inte min tunga särskilt mkt alls :p

Eloscha:

Kommer man läspa eller dylikt?

Risken finns ju, men det går ju att träna bort om det skulle vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För långt fram tycker jag att det ser konstigt ut, men om man vill ha den långt fram och inte överdrivet kan det ju se bra ut. Ja, den kan nog synas lite mer men inte skit mycket mer än vanligt tror jag.

Från början kommer du läspa lite för att den är så svullen men sedan när det går ner så kommer du kunna äta & prata som vanligt. Men du måste även tänka på att försöka att inte läspa och sånt endå för då kan det bli så att du prata så jämt då.


   
SvaraCitera

det viktigaste är att sätta den så att den inte kommer åt tänderna frekvent, vilket den kanske gör om man sätter den långt fram.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Jag har ocks[ kort tunga. Men piercaren satte kulan som syns i mitten, och s[ 'r den kulan under l'ngre ut, s[ den sitter lite snett, inte helt rakt. D[ ser de itne konstigt ut.

Är du inte i Sverige, DAvid ?


   
SvaraCitera

NickoKick:

Risken finns ju, men det går ju att träna bort om det skulle vara så.

Är det verkligen värt att dra på sig ett talfel som man måste träna bort för att ha lite metall i tungan?

Fattar inte [sad]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Fattar inte

min kompis ser ut att ha skitkul när han leker med sin kula (höhö), jag vill också ha roligt. [tard]


   
SvaraCitera

Hemlös:

Är du inte i Sverige, DAvid ?

Joo, mitt tangentbord 'r bara fucked 🙁 Vet ej vem du 'r :S


   
SvaraCitera

Kablash__:

Joo, mitt tangentbord 'r bara fucked 🙁 Vet ej vem du 'r :S

aha fan va skumt! 😉


   
SvaraCitera

Hemlös:

aha fan va skumt! 😉

Chansar p[ Emil, lululul.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Chansar p[ Emil, lululul.

fnizz [blush]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Är det verkligen värt att dra på sig ett talfel som man måste träna bort för att ha lite metall i tungan?

Fattar inte [sad]

Hahaha xD Jag sa bara att risken finns ffs.
Det är inte så vanligt att folk pratar sepe efter att ha fixat en tungpiercing.


   
SvaraCitera

Kablash__:

mitt tangentbord 'r bara fucked

du har ju råkat trycka på nåt.. trycker du en tangentskombination så går de tillbaka till de normala.


   
SvaraCitera

Kablash__:

oo, mitt tangentbord 'r bara fucked 🙁

Kolla där nere på språkfältet, vilket språk är det på?


   
SvaraCitera