Aviseringar
Rensa alla

Tungpiercing! (obs, äcklig bild)


Din tunga ser inte normal ut. Vad är det för metall i den? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Din tunga ser inte normal ut. Vad är det för metall i den? [shake]

omg..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du borde kolla hos nån som kan, det ser inte så bra ut. Fast jag vet inte. kan inte så mkt om piercing [crazy]


   
SvaraCitera

Det vita är lymfvätska vilket försvinner efter att det läkt.

Hm, fast det där med att hålet är stort? är du säker på att hålet har blivit större, det är inte bar svullet då? [sad]

Pilla inte på piercingen och borsta tänderna skitnoga och ofta så blir det nog bättre. Har du varit förkyld lr varit sjuk någonting sen du skaffade den?

Lycka till!


   
SvaraCitera

Båda mina har blivit så. Har tagit bort den döda huden med pincett. Tror inte det är så bra egentligen, men jag överlevde.[smile]


   
SvaraCitera

Så äckligt var det inte[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

Det vita är lymfvätska vilket försvinner efter att det läkt.

Hm, fast det där med att hålet är stort? är du säker på att hålet har blivit större, det är inte bar svullet då? [sad]

aha okej , då låter de som att min är som den ska ändå,
jo hålet är riktigt stort, tror hålet spruckit typ framåt, där de är vitt är de hål typ. men jag har bytt min stav till en kortare idag, så nu når jag inte och leka med piercingen, så hoppas att den läker ihop och blir bra 🙂


   
SvaraCitera

Vet att tråden är 4 år gammal.. Men chansar på att jag kanske får svar ändå. Fixade det sig och isåfall hur gjorde du så det fixade sig? För jag har nämligen att det ser ut ungefär sådär för mig nu 😐


   
SvaraCitera