Aviseringar
Rensa alla

Tungpiercing = talsvårigheter?


Ämnesstartare

Hey!
Jag vill ha tungpiercing - lalala, venom <3
Iaf, jag undrar - hur stor är chansen (risken) att man börjar prata konstigt, och hur lätt är det att träna bort?

Oh, just det! Kan man ta båda två på en gång eller måste man at en i taget? 😮


   
Citera

Mina polare som gjort tungpiercing, har bara haft svårt med talet i ca två veckor, innan dom vant sig, lät lite sluddrigt men nu låter det bra.


   
SvaraCitera

Kanske lite i början men man vänjer sig. Hade dock svårt att hångla med läkstaven lol.


   
SvaraCitera

Man pratar cp en vecka typ.
Men tänk både en och sju gånger innan du gör just venoms. En av de mest svårläkta piercingarna som finns, de blöder svinlänge (vi snackar månader här) i många fall och är inte helt läkt på ett upp till ett år.
Men vet du det, så kör på det.


   
SvaraCitera

Jag tror inte jag pratade konstigt, men jag kanske bara inte h;rde det. Men typ n'r svullnaden g[r ner ska de g[ utm'rkt.


   
SvaraCitera

Kablash__:

J

Kanske inte, men du skriver konstigt fortfarande!


   
SvaraCitera

Det är antagligen bäst att göra dem en i taget, för att lätta så mycket som möjligt på läkningen. Som Budo sa, de är tillräckligt jobbiga som de är.

Kablash__:

Jag tror inte jag pratade konstigt, men jag kanske bara inte h;rde det. Men typ n'r svullnaden g[r ner ska de g[ utm'rkt.

shift+alt


   
SvaraCitera

Budolicious:

Kanske inte, men du skriver konstigt fortfarande!

Tror inte det har med tungpiercingen att g;ra. [sad][sad]


   
SvaraCitera

overdose delusion:

hift+alt

Nej, det funkar inte 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Kanske lite i början men man vänjer sig. Hade dock svårt att hångla med läkstaven lol.

Haha, ett helvet var d[rolleyes]


   
SvaraCitera

Nastyyweest:

Haha, ett helvet var d[rolleyes]

indeed XD


   
SvaraCitera

xLillaMy:

Jag vill ha tungpiercing - lalala, venom <3

Nice, det har jag!

xLillaMy:

Oh, just det! Kan man ta båda två på en gång eller måste man at en i taget? 😮

Jag tog båda på en gång och förutom att det andra sticket verkligen känns så var det inga problem, min tunga var svullen i ungefär en vecka och efter det var det inga problem med tal eller att röra tungan, no prob.


   
SvaraCitera

Budolicious:

av de mest svårläkta piercingarna som finns

Det var konstigt, mina var prima efter en vecka och fullt läkta efter en månad, samma med flickvännen, en kompis hade ungefär två veckor innan hennes var läkta, och min piercare och goda väns läkte efter en och en halv månad och krånglade lite efter ett halvår, det är min erfarenhet av dom.

Och ja, jag vet skillnaden på ytläkta piercingar som bara ser bra ut, och läkta piercingar.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera