Aviseringar
Rensa alla

Tur att svt är de dyraste kanalerna på marknaden, för detta är kvalité


Ämnesstartare

http://nyheteridag.se/svt-programledare-skulle-presentera-vinklad-flyktingnyhet-tog-vardegrundstimeout-kebabtekniker/

Diskutera hurvida tv-avgifter bör höjas ytterligare efter detta.


   
Citera
Ämnesstartare

fann det lite kul faktiskt


   
SvaraCitera

Totalt missade poängen, det var för komiskt Galen


   
SvaraCitera

Det borde ställas ett ultimatum till SVT och SR. Antingen gör de sitt jobb och är politiskt obundna eller så lägger vi ner hela skiten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SVT ljuger för att framställa invandringen som positiv, vad är nytt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm en nyhetssida av sdare för Sverigevänligare åsikter. Orka


   
SvaraCitera

kakakaka:
Mm en nyhetssida av sdare. Orka

Nej de är libertarianer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Mm en nyhetssida

Se bara videon, det räckerMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frick är väl sdare

presidente:

Nej de är libertarianer.

aristoteles:

Se bara videon, det räckerMycket glad

Fick inte upp ngt.  Länka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Frick är väl sdare

Nej inte längre, libertarian. Har för mig att grundaren till sidan är piratpartist. Däremot är nyhetsbevakningen inte lika vinklad och politiskt korrekt som andra medier på internet som fokuserar på internetjournalistik. 


   
SvaraCitera

Hahahaha!! såg klippet nu. Kommer garanterat bli en ny klassiker. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är bara ännu en rasistsajt i ledet, som Axpixlat och sådant skit. Styrs av foliehattar. 


   
SvaraCitera

sephir:
Det där är bara ännu en rasistsajt i ledet, som Axpixlat och sådant skit. Styrs av foliehattar. 

Vad är det som är rasistiskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det för dåligt med kebabtekniker? Är väl snarare ett ord som förhöjer statusen lite hos pizzerior etc! 🙂 

"Som kund hos oss handlar du enbart av certifierade kebabtekniker" osv. Låter sjukt bra i mina öron! Dröjer nog inte länge innan pizzerior sätter upp sådana reklamskyltar. Tumme upp


   
SvaraCitera

Tycker det är lite synd att man gör en så stor politisk grej av det här klippet. Folk tar skämt alldeles för seriöst i det här fallet istället för att låta det stanna vid vad det faktiskt är, skämt som inte ens skulle ha sänts. 

Sen kan det vara värt att nämna att jag inte är världens största fan av SVT heller, jag menar bara att det är fel att använda videon för att sprida sin agenda. 


   
SvaraCitera