Aviseringar
Rensa alla

Tur i spel


Ämnesstartare

Så nyss så hände något jävligt coolt/tursamt i Dragon Age,
jag kommer in helt ensam i ett rum och en stor jävla ogre kommer springade emot mig, jag kastar 2 spells som gör damage over time en av dom exploderar och skadar alla fiender i närheten om den är aktiv när fienden dör (Virulent Walking Bomb och Curse of Mortality för dom som vet) iaf så hinner jag kasta några spells och jag blir slagen lite och han chargar mig nån gång och knockar mig också.
Sen så tar han upp mig i handen och börjar slå mig med den andra (typ execution, garanterad att dö om man inte är en tank,
jag är en blood mage) och en till dörr öppnas och en fiende kommer in springande, när jag nästan inte har något liv kvar, typ 20 hp (ett slag till) så dödar mina damage over time spells ogern och den andra i ettt blodigt regn, jag blev så jävla glad för jag var säker på att jag skulle dö och kunde inte göra något åt saken,och så hade jag inte sparat på ett tag.

TL:DR? Skriv några tursamma saker som hänt dig i spel!


   
Citera

drog en double-kill på cs, med kniv. Två rundor i rad.


   
SvaraCitera

sköt igenom 1 vägg på cs och fick två hs visste inte ens om d va folk där, d va lucky.


   
SvaraCitera

Överlevt med nevermore på 20-50 hp typ 7 ggr samma runda med, jukade lite och så.


   
SvaraCitera

Spelade med GAIS en gång på FIFA och vann, det kallar jag tur


   
SvaraCitera

råcka kasta 1 granat i luften så den ramla ner igen på mig sj dogde hee


   
SvaraCitera

driver bara, ville va me i gänget liksom


   
SvaraCitera
MBoy
 MBoy

jag skojade med en kompis en gång att jag skulle låtsas att jag hade wallhak och aimbot på cs och så röck jag bara till med handen mot en vägg och sköt HS igenom väggen med scout utan sikte haha 😛


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera