Aviseringar
Rensa alla

Turiket, alanya!!!


Ämnesstartare

Är sjukt taggad på en party-resa! Och det lutar starkt mot alanya i turket, vad säger ni? Har ni några bra tips på resemål? Eller kan någon berätta hur det är i Alanya?[bigsmile]


   
Citera

Jodå, det är trevligt där.
Men GLHF på dig som svensk tjej, du kommer bli raepd av 4239042304320 turkar.

Jag är helt seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, det lät ju inte lovande..... Men kom igen nu!!!! Har hört av en massa folk att turkiet är kingkingking?! jag tror att ni överdriver litegrann alltså, seriöst nu. TELL ME THE GOOD THINGS 🙂


   
SvaraCitera

turkiet. T U R K I E T

Så den ska stavas.


   
SvaraCitera

sunshin3:

kingkingking

Vad har ungdomen nu hittat på? -_-'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis var där med sin syster och de gillade stället förutom att det var så många turkar som raggade på dem och typ följde efter dem och sådär.


   
SvaraCitera

sunshin3:

Är sjukt taggad på en party-resa! Och det lutar starkt mot alanya i turket, vad säger ni? Har ni några bra tips på resemål? Eller kan någon berätta hur det är i Alanya?

ja om d e fest du är ute efter kommer du inte bli besviken XD

och ja, turkarna är sjuuuuukt på. men så är det om man bara kommer lite söderut, d inhemska är läskigt på en hela tiden. jag vågar knappt möta någons blick där för då kastar d sig typ på en o äter upp en.. typ[chocked]


   
SvaraCitera

Alanya e jättebra, fint och det finns mkt klubbar (16 års gräns [crazy].

har vart där 2 grr..


   
SvaraCitera

Mojo_:

T U R K I E T


   
SvaraCitera

Dissa Mellanöstern, för din egen skull.


   
SvaraCitera

Hur fan kan man vilja åka till Turkiet överhuvudtaget, det är bara dumt. Helst om man är kvinna och inte är speciellt sugen på att köra gangbang med i stort sett alla turkar på området.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera