Aviseringar
Rensa alla

tusan


Ämnesstartare

har tvättid fram tills 22. Har 2 nytvättade ej hängda maskiner. Vill verkligen inte vara där nere när strömmen bryts klockan 22. Hur ska jag göra, hänga tvätten där nere i fläktrummet eller hänga 2 maskiner så gott det går i min lägnhet?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är mycket tacksam över att vi har ett tvättställ ovanför badkaret!!! [blush] *skryter*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Är mycket tacksam över att vi har ett tvättställ ovanför badkaret!!! *skryter*

antar att du menar hängtjofräs [blush] brukar kalla hadfatet tvättställ [blush]
Har också lite sånt i min jättedusch, men noway att 2 fulla maskiner får plats där.

Kommer tvätten hinna torka på 1 h i fläktrum?


   
SvaraCitera

Varför bryter dom strömmen klockan tio?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har tvättid fram tills 22. Har 2 nytvättade ej hängda maskiner. Vill verkligen inte vara där nere när strömmen bryts klockan 22. Hur ska jag göra, hänga tvätten där nere i fläktrummet eller hänga 2 maskiner så gott det går i min lägnhet?

Häng i lägenheten.
Miljövänligare och du slipper avstängningen av strömmen! [y] dessutom slipper du springa fram och tillbaka mellan tvättstuga och lägenhet.


   
SvaraCitera

hänga, ta upp i tid så att du ej behöver vara där när strömmen bryts?

det som ej är torrt: häng i lägenheten


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Kommer tvätten hinna torka på 1 h i fläktrum?

en del av den kanske???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Varför bryter dom strömmen klockan tio?

spara el, ifall ngn glömt lampa på,tvättiden är 17-22, man ska passa tider yada yada. så låser dom porten 22, antar att de ej vill ha spring i huset efter det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torktumlare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

torktumlare?

har hört att kläderna inte blir glada av det [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

spara el, ifall ngn glömt lampa på,tvättiden är 17-22, man ska passa tider yada yada. så låser dom porten 22, antar att de ej vill ha spring i huset efter det.

Oj, vilka jobbiga personer du verkar bo hos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har hört att kläderna inte blir glada av det

Bomull kan du ju ha där i! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Bomull kan du ju ha där i!

säker? [blush]
ngn sa att man sliter jättemkt på kläderna så [blush] Men jag kan kanske tumla dem en halv timme och sen hänga resten av tiden i lägenheten [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan jag tumla vitt och rött tillsammans? nej va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ngn sa att man sliter jättemkt på kläderna så [blush] Men jag kan kanske tumla dem en halv timme och sen hänga resten av tiden i lägenheten [blush]

neeeej! lyssna inte på idoufe [crazy] torktumlare är största misshandeln av kläder efter att tvätta dem. torktumla enbart underkläder och lakan och sådant.


   
SvaraCitera