Aviseringar
Rensa alla

'TUTA Å KÖRA, BARRE!' Eller!??


Ämnesstartare

TJENA SMULAN, STÅR DU HÄR OCH ÄTER KEX? Cool

Det har gått ett läsår på gymnasiet. Och är nu inne i andra veckan på sommarlovet. (najs!)
Under året som gått har jag, tror jag, funnit ett starkt intresse för en kille i plugget.
Men samtidigt för en tjej, vilket bringat tankar om vem jag är, vad jag står för, ah, det rör inte hit egentligen.

Killen är vääldigt social, har gott om kontakter, och med det kan man väl inte riktigt veta om de samtalen med mig skulle betyda något 'speciellt' & de samtalen har inte varit särskilt många det heller.
Men en stark känsla har fallit mig in att han kan ha tycke för mig, men med tanke på att killen är social,
mycket vacker, vilket jag inte är, så känns det hela helt korrupt.
& Den där tjejen, som även tog studenten, för henne sjöng jag för, tre dagar innan avslutningen, för att få min talan förd, och Killen glädjes något oväntat högt och på avslutningen sågs jag som 'Världens bästa!' i hans ögon.

Så 'problemet' eller frågan, är om hey, om jag borde ta kontakt..
Är nu inne på sommarlovets dagar, och funderar på att be om en träff, att ses helt enkelt.
(vi har inte träffats privat innan, endast talat ytterst få gånger under året i plugget..)

Skulle det vara för galet? En simpel fråga, men som tjej till ursäkt, överdramatiserar man var gärning. (no judge)
Varför skulle vi ses nu liksom, är det inte väl sent? För hur spontant och enkelt det än kan formuleras,
vi är inte bästis och bundis, kan det inte ses lite påfluget? Som en dejt? Även om, typ, ja, inte är det som är meningen. Egentligen. Och om sången innan avslutningen.. Visst. Det lättade mitt hjärta, det hela handlade mer eller mindre om acceptans, något som nu, nästan, är ett avslutande kapitel. Med det vill jag att han skall förstå att jag äro 'öppen' liksom. Väldigt. Men är han nollintresserad, vore det hela prätty awkward. Att få dissen.
Om han så skulle tacka ja till att ses, men bara känna av stela vibbar.. Vad vet jag!?
Men vad är det folk säger.. 'TUTA Å KÖRA, BARRE!' Eller!?? Borde jag? Eller skall jag låta bli?

Peace. Söt


   
Citera
Ämnesstartare

jag är fan riktigt cp men min reaktion är: Shockerad

men ja tuta och kör ditt supercp 

du har en härligt pragmatisk syn och du är nog bra, btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag antar att det är något som skall tas som en nätt komplimang?
Även om 'Cp' dock inte är något särskilt fräscht ord att använda i dessa vägnar, läs på!
Peas. Söt

lemons or fruit:
Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

froggygog: Jag antar att det är något som skall tas som en nätt komplimang?
Även om 'Cp' dock inte är något särskilt fräscht ord att använda i dessa vägnar, läs på!
Peas.

ok nu hatar jag dig.. och gillar dig lite ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är dryg och mongo men iaf cp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast ne du är ba ung och kmr bli pro 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att du måste försöka om du känner något för någon. Att du tänker på det nu när ni har lov kan betyda att du saknar honom och säkert gör kanske han det med för dig? Fråga om ni sak hitta på något, behöver inte vara något jumbostor grej men nått som ni båda tycker är skojigt att göra så vill han säkert Glad Om han inte vill så betyder det inte att han inte känner som dig. Kanske som du skrev så känner ni inte varandra så väl men då så kanske ni får bättre kontakt när ni börjar skolan igen?
  Men jag tycker att du ska fråga något. För att lära känna någon så måste man vara med varandra Glad

Du gör som du vill men om du gillar han så... Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör bah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör bah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:
Kör bah

Bra video bah! Tack fresten barebam. Glad


   
SvaraCitera
reben

eh va


   
SvaraCitera