Aviseringar
Rensa alla

TV-abonnemang till datorn


Lounge
Ämnesstartare

Hej!!!

Jag undrar om det finns något abonnemang man kan beställa där man kan ha TV-kanalerna "i datorn". Dvs man har ingen fysisk TV utan kollar på allting i datorn. Lite oklart med återförsäljarna vad de menar och det mesta som kommer upp på google när man söker är hur man kopplar TVn till datorn.

Är d möjligt?

Mvh


   
Citera

spontant tror jag inte d pga det är som vanligt massa meck med upphovsrätt pga copyswede suger....... 


   
SvaraCitera

bara svt som pallat lägga energi på att förhandla med packet kring att streama sina kanaler


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Blivande_japan:
spontant tror jag inte d pga det är som vanligt massa meck med upphovsrätt pga copyswede suger....... 

jo tänkte att d var något sådant med.. att det inte bara är att lämpa över något till datorn. men det vore ju så bra att bara ha allt i datorn och slippa en klumpig tv och tv-box!!


   
SvaraCitera

Jodå, det går.

Telia Play+ 
http://www.telia.se/privat/tv/play-plus


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Getrekt:
Jodå, det går.

Telia Play+ 
http://www.telia.se/privat/tv/play-plus

oh vad trevligt! synd bara att femman inte ingår. var inte så fasligt dyrt heller.. får kollas upp


   
SvaraCitera

Vet att viaplay och comhem har nått sånt. Vet dock inte vilka kanaler som ingår


   
SvaraCitera

Tycker det känns jätteonödigt bara...


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Blir det inte billigare att ha en liten tv i något hörn? mvh ekonomisk


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Blir det inte billigare att ha en liten tv i något hörn? mvh ekonomisk

Tänker att det billigaste bara är att köra vanlig play på datorn. Alla program läggs ju ändå upp i efterhand.


   
SvaraCitera

Niklas:

Tänker att det billigaste bara är att köra vanlig play på datorn. Alla program läggs ju ändå upp i efterhand.

men det är ju så mysigt att ha tvn på som sällskap och bara zappa runt hallå


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

men det är ju så mysigt att ha tvn på som sällskap och bara zappa runt hallå

Jag zappar runt på SVTplay och kanal5play istället. Att titta på TV känns bara onödigt jobbigt. #nygeneration


   
SvaraCitera

Niklas:

Jag zappar runt på SVTplay och kanal5play istället. Att titta på TV känns bara onödigt jobbigt. #nygeneration

är så gammal duvet


   
SvaraCitera

Lounge:

jo tänkte att d var något sådant med.. att det inte bara är att lämpa över något till datorn. men det vore ju så bra att bara ha allt i datorn och slippa en klumpig tv och tv-box!!

ä väl bara sluta kolla på tv... allt finns ju på kanalernas play, svt play,tv4 play osv 


   
SvaraCitera