Aviseringar
Rensa alla

TV-program och serier som påverkat dig


Ämnesstartare

Jag har länge undrat var delar av min personlighet hämtat sin inspiration ifrån. Händelser i livet hit och dit, men här fokuserar vi på sånt vi sett på TV som sedan satt sina spår.

För min del minns jag så väl serien En fyra för tre och huvudpersonen Tobbe (mycket passande). Minns att jag tyckte han var skön när jag satt där och tittade som 8-9-åring... och undermedvetet har jag nog påverkats lite i alla fall!

Nå... vilka tv-program har lämnat avgörande spår i dig som person?

Klipp från En fyra för tre:


   
Citera
Ämnesstartare

Joey och Chandler från Vänner. Har nog lärt mig en hel del av dem genom åren.


   
SvaraCitera

Mr. T från A-Team och Usagi Tsukino från Sailor Moon. Utan dem hade jag aldrig blivit en sådan underbar människa som jag är idag. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äventyrssöndagen! Mest Xena krigarprinsessan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aktuellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seinfeld, blir glad när jag ser det och glömmer allt annat. Samma sak med Scrubs.


   
SvaraCitera

DH och GA


   
SvaraCitera

Vet inte. Inget [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Friends.


   
SvaraCitera

Scrubs gjorde mig social, House har gjort mig cynisk och bitter. Everybody Lies.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud. Intellektuellt massmord [cry]


   
SvaraCitera

Saturday Night Live och Late Night With Conan O'brien.
Har inte lärt mig så mycket - Men det har förändrat mitt liv något.


   
SvaraCitera

Lost, det är så lätt att man apar efter Sawyers sarkasm, att man blir lika envis som Jack, Lika oskyldig som Hurley och lika dum som Shannon 🙂

Och Dexter, han tänker på ett lurigt sätt (man får typ höra allt han tänker), så varje gång efter att jag sett ett avsnitt tänker jag typ lika konstigt som han ....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera