Utan inbördes rangordning:
Battlestar Galactica
Rome
Carnivále
Game of Thrones
Star Trek (de flesta)
Twin Peaks
True Blood
Farscape
Klassiker. Sånt. Antar att det är ok att nämna redan avslutade tv-serier.
Friends
Scrubs
LOST
Heroes
Cougar Town
Glee
O.C.
(Modern Family)
Futurama
Breaking Bad
Band of brothers
Seinfeld, Curb Your Enthusiasm, Peep Show, It's Always Sunny in Philadelphia, Arrested Development och Futurama,
It's Always Sunny In Philadelphia
Rescue Me (första säsongerna)
Mad Men
Scrubs
House
Californication
Family Guy
American Dad
Seinfeld
South Park
Simpsons
Dexter
My Name Is Earl
Cracker
Sons Of Anarchy
Family Guy
Futurama
House
Kyle XY
Smallville
South Park
The Big Bang Theory
Samt lite random japanska serier (e.g. GTO, Kamisama mou sukoshi dake).
True Blood
LOST
Desperate Housewives
The Mentalist
House
Two And A Half Men
Family Guy
Simpsons
My Name Is Earl
Mad Men
Scrubs
m.fl.
etc
Cornucopia:
Samt lite random japanska serier
Brukar kolla på allsköns dassiga amerikanska realitysåpor som
The Hills
The Cougar
Tough Love
m.m Finns något fascinerade med denna typ av "skräpkultur".
how to make it in america
Jag såg första avsnitet av $#*! mt dad says på tv6 men det var inte så roligt.... eller vad var det roliga med serien?
Angelize:
m.m.
va i samma smak, läskigt.
NCIS
Criminal Minds
The Mentalist
Glee
The big bang theory
Veronica Mars
Buffy the vampire slayer
Angel
True Blood
Greys Anatomy
Dexter
zIGGE:
va i samma smak, läskigt.
du o jag e ganska lika faktiskt ^^
Istechetvåpunktnoll:
Weeds
katamari:
Freaks & Geeks
katamari:
Walking Dead
Mkenzie:
Heroes
Mkenzie:
Dexter
S3ON:
NCIS
S3ON:
Lost
Fejlarn:
Breaking Bad
dazed:
Sons Of Anarchy
Nintendo:
Criminal Minds
Dessa ^
Några noteringar dock,
Dexter har jag nästan helt sluta titta på, de första par säsongerna var skitbra, men sen tycker (iaf jag) att det började gå lite utför.
Heroes sitter jag fortfarande fast på Säsong 2, har dock en polare som sagt att just säsong 2 är den segaste, sedan ska det börja bli riktigt bra igen.
Lost har jag inte sett klart på, är bara på säsong 3, och det verkar redan bli lite utdraget, 3 säsonger till?, Hmm..
Criminal Minds de första 3-4 säsongerna var riktigt efter det har det bara gott utför, vilket man enkelt märkte pga den sjuka ökningen av karaktärsdrama som de lagt in..
Props till Katamari för att lägga till "Freaks & Geeks", sjukt bra serie.
Några andra serier jag gillar:
Falling Skies (Steven Spielberg + Post Apoc. Sci-Fi = En Episk Serie, sjukt bra story, karaktärer, samt så klart riktigt bra storyline, lite segt dock att nästa säsong inte kommer förrän sommaren nästa år)
Eureka
The Sopranos
The 4400 (Sjukt egentligen, den var en riktig storserie när den kom, men efter första säsonger verkade det som att alla slutade titta på den)
Reaper (En av mina absoluta favoriter bland komedi-serier, eller ja, bland tv-serier över huvudtaget, hela serien har faktiskt lite Kevin Smith känsla, även fast så vitt jag vet han inte skrivit något av avsnitten, han dirigerade dock det första)
John Doe (En riktigt bra serie, dock så verkar den inte ha blivit så känd oturligt nog, Dominic Purcell (Spelade "Lincon Burrows" i Prison Break) spelar en kille som vaknar upp naken på en ö utanför seattle med minnesförlust, han vet ingenting om sig själv, var han är eller hur han kom dit, däremot så vet han ALLT annat, från den mest komplicerade matematik till de mest banala fakta, tillslut så börjar han hjälpa polisen att lösa brott, men "undertonen" ligger hela tiden på att han försöker få reda på vem han är, han ser allt i svart och vitt, bokstavligt talat, dvs. allt utom sådant som har med hans förflutna att göra..)
Sedan så klart "casual" serierna; Family Guy, Simpsons, American Dad & Futurama, även fast de verkar börja få slut på idéer.. 😀