Aviseringar
Rensa alla

Tv6 har inkompetent personal


Åtta
Ämnesstartare

Run Riot:

Händer ju skitofta när deras listor på vad som ska komma sen syns, när det står en grej, men snubben säger nåt helt annat.

Den här gången stod det "rätt", snubben sade "rätt", men fel film visades. [n]


   
SvaraCitera

Gorgath:

Ja...
Jag visste att det skulle va Matrix, men när jag slog på tv:n så kände jag inte igen det. Så jag trodde det var nån scen jag hade glömt... men efter ett tag så förstod jag

exakt!


   
SvaraCitera

passaro:

Ja. Men inget som de bestämmer över.

Ja då får man väl lasta de som bestämmer över det då?


   
SvaraCitera

Micheliin:

Ja då får man väl lasta de som bestämmer över det då?

Gör det då.


   
SvaraCitera

3:an är värre i såna fall, dessa jävla avbrott, Fyfan!!!


   
SvaraCitera

Åtta:

Diskutera sexans personal, the Matrix, samt sommarjobbare.

har ett utomordentligt exempel på inkompetent personal/sommarjobbare/prao-elever:
http://images4.bilddagboken.se/51/_u9/_u7/_u7/_u9/_u7/u977971/94748_1242​​759090.jp g" alt="Image">

om bilden inte funkar bifogar jag också :

15-08-08_1447.jpg


   
SvaraCitera

Micheliin:

Äsch 6:an är riktigt värdelösa. Inte nog med att de visar fel film nu, de måste också bomba sönder filmer med reklamavbrott![mad] Hela tiden!

Det finns fler kanaler som har för mycket reklam. På vissa kanaler hinner filmen/programmet knappt börja innan det är reklam!


   
SvaraCitera

buskotten:

Det finns fler kanaler som har för mycket reklam. På vissa kanaler hinner filmen/programmet knappt börja innan det är reklam!

Jo, om man vill slippa reklam får man kolla på Viasat, Canal+ osv.


   
SvaraCitera

Sommarjobbare förstör för mig. [mad] Dom kan väl för fan panta burkar istället för att omöjliggöra mina chanser till att få ett jobb fram till augusti! [mad]


   
SvaraCitera

Get Carter är faktiskt bra. 🙁


   
SvaraCitera

Ofta någon film med Sylvester är kass.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

har ett utomordentligt exempel på inkompetent personal/sommarjobbare/prao-elever:

låter iofs som en jättegod efterrätt! Det där va någon riktigt rutinerad som placerat.

6:an är faktist riktigt dålig på den tekniska biten


   
SvaraCitera

En gång när de skulle ha nya terminator-avsnitt så visade de det gamla avsnittet istället. Det förstörde hela min kväll. 🙁 Sen är deras reklamsnuttar för filmer/serier HEMSKA. De spoilar alltid! Till exempel på Dexter så visade de att han skulle vara otrogen vilket man inte alls visste. På terminator visade de att en kvicksilverterminator skulle vara med.

Jag gillar dock han som pratar innan programmen. Han är cool.


   
SvaraCitera

Åtta:

sexans personal

reklamen de gjorde för The Matrix var skitdåli "jesus christ, superstar"

Åtta:

the Matrix

EN AV DE GRYMMASTE FILMERNA GENOM TIDERNA! ettan asså, de andra är inte speciellt bra

Åtta:

sommarjobbare

ja är avundsjuk på de för ja fick inge sommarjobb i år, vill också tjäna pengar o köpa en massa TV-spel, en HDTV, gamer-dator m.m.
om de va en sommarjobbare som orsaka felet så är de ändå TV6 fel som gav han/hon den uppgiften. de är för fan som att låta Homer Simpson va USA:s president över sommarn!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera