Aviseringar
Rensa alla

Två års skillnad=OK??


sohot
Ämnesstartare

Jag tror att jag har gått å blivit kär i en kille som är två år äldre än mig. Jag är 13 han e 15. Det enda stället jag har träffat honom på är fritidsgården och skulle vilja lära känna honom bättre... Har någon nåt tips på hur jag kan göra det? Vet inte vad han heter i efternamn så fb funkar inte.... 
Ska till fritidsgården ikv så får se om jag får hans nr då elr nå. Men jag vet inte om folk kmr tycka de e ok om vi blir tsm? Jag e väldigt mogen för min ålder men ändå....


   
Citera

nja 

om 2 år dt ok 


   
SvaraCitera

aa de okej


   
SvaraCitera
sohot
Ämnesstartare

S3ON:
nja 

om 2 år dt ok 

Exodus:
aa de okej

Två olika svar, vad ska jag tro? Hahah xD


   
SvaraCitera

sohot:

Två olika svar, vad ska jag tro? Hahah xD

jag har rätt 


   
SvaraCitera
sohot
Ämnesstartare

S3ON:

jag har rätt 

Förklara vrf du tkr som du gör...?


   
SvaraCitera

sohot:

Förklara vrf du tkr som du gör...?

thomas_quick.jpg?w=645


   
SvaraCitera

känns rätt vanligt i den åldern. passa dig att han inte är ett rövhål bara, killar i den åldern är så omogna


   
SvaraCitera
sohot
Ämnesstartare

S3ON:

10728835_533459793457050_571760078_n.jpg


   
SvaraCitera
sohot
Ämnesstartare

Exodus:
känns rätt vanligt i den åldern. passa dig att han inte är ett rövhål bara, killar i den åldern är så omogna

Jaa, har redan råkat ut för ett rövhål... 🙁 Så jag vet att det kan bli så xD 
Känner han inte så bra än, så vi får väl se om han e de 🙂


   
SvaraCitera

Jeez min partner är 5-6 år äldre än mig.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
leiz
 leiz

För det första, skit i vad folk tycker om eran ålderskillnad. Två år är ingen big deal, medan fyra hade varit betydligt större. Men se till att du behåller respekten för dig själv och inte låta killen bossa runt dig bara för att han är äldre. xoxo


   
SvaraCitera

leiz:
För det första, skit i vad folk tycker om eran ålderskillnad. Två år är ingen big deal, medan fyra hade varit betydligt större. Men se till att du behåller respekten för dig själv och inte låta killen bossa runt dig bara för att han är äldre. xoxo


   
SvaraCitera