Aviseringar
Rensa alla

2 frågor!


mens
 mens

TjejHäär:

Alla hänger i vardagsrummet hela tiden så det går inte.
Det borde jag  alltså , fyfan! Vi är 7 barn med 3 rum drf sover jag bredvid henne, (dubbelsängar osv). Som sagt skulle mamma köpa en till säng ( det går fint med ekonomin) , men vi letar efter hus så min mamma vill inte köpa en ny säng oså. Men at the moment så stinker hennes fötter ja, ska nog säga till den jäveln. 
Hahahaha..

ni måste ju ändå köpa en ny säng om ni ska köpa hus . visst måste man spara innan husköp men en säng borde hon kunna köpa ändå. prata med henne om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TjejHäär:

Nope, skrev längre upp om du läser. Dock litar vi inte på billiga sängar 🙂

Vrf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

ni måste ju ändå köpa en ny säng om ni ska köpa hus . visst måste man spara innan husköp men en säng borde hon kunna köpa ändå. prata med henne om detta.

Ja, själv klart,  men vi har inte ens hittat hus än så onödigt att köpa säng nu då min syster snart ska flytta (vet ej när). Inte så att vi sparar, vi väntar tills vi har hittat hus. Har inte sagt att hon inte kunnat köpa säng lol. Sa bara att hon skulle köpa 🙂

Getrekt:

Vrf?

Okej, kanske inte "Vi" men Jag har för mig att dom inte håller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet nog tjejers definition av "stinker" Rullar ögonen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Jag vet nog tjejers definition av "stinker" Rullar ögonen 

"Tickstart" eller vad? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

"Tickstart" eller vad? Rullar ögonen

tss RodnarSkadeglädje ne men typ när de säger "usch nej kom inte hit jag luktar svett" eller "men gud var inte där jag har ju precis varit på toa" - absolut 100% överdrift varenda gång Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

tss RodnarSkadeglädje ne men typ när de säger "usch nej kom inte hit jag luktar svett" eller "men gud var inte där jag har ju precis varit på toa" - absolut 100% överdrift varenda gång Rodnar

Kanske beror på att män är mer vana vid stank på grund av sin dåliga hygien. Eller bara för att män i regel är sämre och har dåligt luktsinne.

Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Kanske beror på att män är mer vana vid stank på grund av sin dåliga hygien. Eller bara för att män i regel är sämre och har dåligt luktsinne.

Oskyldig

Haha eller pga kvinnors vanföreställningar? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Haha eller pga kvinnors vanföreställningar? Rodnar

Nä.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Då borde hon kunna köpa en nu så att ni slipper dela. Det ska ni verkligen inte behöva.


   
SvaraCitera

TjejHäär:

Hahahah retar du mitt lidande 🙁 fyy!

Hahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Jag vet nog tjejers definition av "stinker" Rullar ögonen 

Hahaha , förklara för mig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Då borde hon kunna köpa en nu så att ni slipper dela. Det ska ni verkligen inte behöva.

Nä det är sant. Ska prata med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Haha eller pga kvinnors vanföreställningar? Rodnar

Nä min vän 🙂


   
SvaraCitera