Aviseringar
Rensa alla

2 KK


Ganon: Modsen spammade ju mitt namn rätt frekvent både i modforumet och i övriga forumet back in the days så de flesta vet väl vad jag heter.

Är inte därifrån jag uppfattat det. Tror inte jag reggade mig förrän efter din storhetstid. Vet inte varför jag vet faktiskt, har väl bara snappat upp det någonstans.
Men åh, en gång hackade du mods och låste mig och lämnade ett jätteroligt meddelande som förklaring när jag loggade in. Det var roligt. Tror jag har skärmdump någonstans Hjärta

Mvh,
Konstig nostalgisk tjej


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX: Är inte därifrån jag uppfattat det. Tror inte jag reggade mig förrän efter din storhetstid. Vet inte varför jag vet faktiskt, har väl bara snappat upp det någonstans.
Men åh, en gång hackade du mods och låste mig och lämnade ett jätteroligt meddelande som förklaring när jag loggade in. Det var roligt. Tror jag har skärmdump någonstans Hjärta

Du reggade dig i maj 2007. Jag blev bannad i augusti 2008 senaste gången, men mitt namn började inte cirkulera omkring förrän runt 2009-2010.
Var det där om Mario? Har hackat mods så många gånger så lite svårt att komma ihåg alla man låst och alla låsningsmeddelanden.


   
SvaraCitera

stereo total:

vad är det jag missat??

Jag brukar göra trådar där man postar kukar
Långa fina kukar


   
SvaraCitera

suck


   
SvaraCitera

Järn:

Jag brukar göra trådar där man postar kukar
Långa fina kukar

med hippien?


   
SvaraCitera

ceka92:

med hippien?

?


   
SvaraCitera

Järn:

?

han som använde sås.


   
SvaraCitera

ceka92:

han som använde sås.

string-Emil? nej han tror jag aldrig var där, han är för fin för det.


   
SvaraCitera

96  var hittar man så unga kks nån stans fan vad porigt hehe


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

ch lämnade ett jätteroligt meddelande som förklaring när jag loggade in. Det var roligt. Tror jag har skärmdump någonstans Hjärta

Mvh,
Konstig nostalgisk tjej

haha tror att jag också fått något sådant en gång


   
SvaraCitera

Järn:

string-Emil? nej han tror jag aldrig var där, han är för fin för det.

hon menar väl mrmans bidrag


   
SvaraCitera

isola:

hon menar väl mrmans bidrag

What


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ungen skulle. 

Vrf skulle ungen ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leoj123:
96  var hittar man så unga kks nån stans fan vad porigt hehe

Många 96 or har KK . Min kompis  har oxå KK och e 96a


   
SvaraCitera

Alexgirl :

Vadå haha att de va min föredetta danslärare . Han hjälper mej skit mkt me dansen oxå .Fast om nån skulle veta skulle han bli kickad som lärare. 

dansar du i sängen med han elle?


   
SvaraCitera