Aviseringar
Rensa alla

Två lyckligt lottade par.


Ämnesstartare

Det var en varm sommardag, då Marie skulle hälsa på sin pojkvän Sean för första gången hemma hos honom. Hon knackade på och där stod världens stiligaste kille man kunde tänka sig. Sean bad henne stiga på och hon gick med glädjande steg in i hans fridfulla hem. Men så kände hon en bekant doft som kom från Sean.

- Jag använde parfymen jag fick av dig, sa Sean och gave Marie en kyss på munnen.

Marie svarade inte, utan tog tag i hand tröjärm och visade tecken på att hon ville ha honom. Utan några hastiga rörelser, tog Sean tag i Maries hand och följde henne till hans rum. Det var ett ganska så stökigt rum men man får plats i alla fall. Marie satte sig i Seans säng och tittade sig omkring.

- Vill du se på någon film och mysa?, frågade Sean och log mot Marie.
- Ja, gärna, svarade Marie och ställde sig upp för att ge Sean en kyss på kinden.
- Ska vi titta på mumien?, frågade Sean.

Marie nickade och förberedde sig genom att klä av sig och lägga sig under täcket. Sean stirrade och kände direkt att bulan i jeansen växte. Han kunde inte hålla sig, utan satte på filmen, klädde av sig och la sig bakom Marie alldeles pirrig i kroppen. Marie vände sig ett ögonblick och hennes mun närmade sig Seans. Sean närmade hennes och nu var deras läppar mötta och tungan slank in i Marie mun. Dom började småhånglade och allt blev mer och mer galet, att Sean, utan att tänka efter, la sig på Marie. Marie stirrade förväntansfullt på honom och tog sig själv mellan benen. Seans bula blev allt större. Så stor att han var tvungen att låta den komma ut, i stället för att trängas i jeansen. Marie hjälpte honom på traven och drog fram den gigantiska kuken och log så brett att hon, vilken sekund som helst skulle kunna suga på den, vilket hon gjorde till slut.

Sean stönade och njöt av det gudomliga avsugningen av Marie. Marie fortsatte i något mer hastigt och Sean var nära på att komma. Men han insisterade att få stoppa in den i hennes våta fitta. Marie gick med på det och Sean hoppade ner en bit för att få in den. Sean retades lite med en liten petting och Marie blev galen och ville bara ha in den. Sean gjorde som hon ville och körde snabbt och hårt in den i hennes trång fitta och hon stönade ljuvligt. Sean placerade ena handen på hennes bröst och andra på midjan och började jucka hårt. Det blev så ljuvligt och skönt för Marie, att hon kom.

Sean drog ut sin kuk hela vägen ut och in igen, och höll på så ett tag. Marie stönade mer och mer för varje stöt hon fick av hans hårda kuk.

- ÅH! Sean! Sluta inte, jag kommer snart igen!!!; skrek Marie.

Sean ökade takten något och stönandet övergick till en fontänorgasm. Sean slutade inte, utan fortsatte tills han själv kom.

- Ahhh! Fan va skööönt!!... , skrek Sean ut och Marie kände hur hennes våta fitta fylldes med sperma.

Båda var lyckligt lottade och Sean la sig bredvid Marie och gav henne en kyss på kinden och båda somnade strax, och filmen fortsatte att rulla.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

levin vill se bilder på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

levin vill se bilder på dig

Öh... hur jag ser ut på riktigt, eller? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sacrifice:

fontänorgasm

Sacrifice:

våta fitta fylldes med sperma.

Sacrifice:

Båda var lyckligt lottade och Sean la sig bredvid Marie och gav henne en kyss på kinden och båda somnade strax

Hehe, det låter inte så skoj att somna med det omkring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sacrifice:

hur jag ser ut på riktigt, eller?

yes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

yes

Han behöver inte oroa sig nu, för det är "fula" jag på bilden nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Hehe, det låter inte så skoj att somna med det omkring.

Nä, hon hade det i sig. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sacrifice:

Han behöver inte oroa sig nu, för det är "fula" jag på bilden nu.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

[y]

Nää, var det där ett tecken på att jag verkligen är ful? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sacrifice:

Nää, var det där ett tecken på att jag verkligen är ful?

vad ska man säga utan att göra bort sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sacrifice:

Nä, hon hade det i sig. [crazy]

Fontänorgasmen i sig :o?

Borde det inte välla ut?

värdeuppgift:

vad ska man säga utan att göra bort sig?

Äh hon ser okej ut [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Fontänorgasmen i sig :o?

Borde det inte välla ut?

Aha... trodde du mena när killen kom [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

vad ska man säga utan att göra bort sig?

Jag har äntligen fattat vad din bild föreställer:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag har äntligen fattat vad din bild föreställer:O

mina ben [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

mina ben [cool]

Jaa, såg inte det förut^^


   
SvaraCitera