Aviseringar
Rensa alla

Två mammor


Ämnesstartare

Är det vanligt att ha två mammor  som köper sperma från en kille får på något sätt in de , blir gravid, två gånger, och vips så har man två mammor. så är det för min kompis och hon blir mobbad för att hon har två mammor.  Är det typ ens lagligt att kränka sitt barn med att inte veta vem som är ens riktiga pappa 


   
Citera

Helt ärligt, jag fattar inte Ledsen


   
SvaraCitera

Förändringar sker långsamt o.s.v. Kommer förmodligen inte ses som fullt acceptabelt förens ett flertal generationer fram..

Haha när jag tänker på det lite djupare så kommer män få en jävla slavroll långt in i framtiden.. Enda syftet för oss i livet kommer att vara att sitta i burar och jizza..

   


   
SvaraCitera

wilma dina trådstarter idag asså....pennan glöder

nej det är inte normalt, ett barn behörer en far.

har du planerat nått med din vännina eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete

har du planerat nått med din vännina eller?

Ha ha ne försöker bara vara aktiv.


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera

S3ON: Enda syftet för oss i livet kommer att vara att sitta i burar och jizza..

Gött!


   
SvaraCitera

dazed:

Gött!

Om ens det, de upptäcker säkerligen ett sätt att producera sperma på som utesluter män. Men det har såklart männen inget emot när alla har dött ut. Party 

Flera stackars själar kommer ledset att säga: "Det var bättre förr" när de läser i böcker om historian. 


   
SvaraCitera
seasaw

the kids are alright


   
SvaraCitera

Bättre med två mammor som är snälla  än en pappa som våldtar en och en mamma som filmar och onanerar (kan också förekomma tvärtom, för att inte vara för könsstereotyp) .. 


   
SvaraCitera