Aviseringar
Rensa alla

2 månaders sugmärke


Ämnesstartare

Jag har haft ett sugmärke i två månader, och det går inte bort. Det är ovanför mitt ena bröst, och en till bredvid. Det är inte rött, utan ser ut som en stor fläck. Lite ljusbrun aktig, som min hy fast mörkare helt enkelt. Jag är orolig, vad kan man göra när detta händer? Hänt någon annan innan, eller?

Har innan fått massvis med sugmärken, de hade blivit super synliga men gick bort helt efter 3-4 dagar. Dessa sugmärken blev inte ens sådär jätte synlig från början, bortsett från mina tidigare sugmärken. Hur får jag bort dem? Skulle verkligen behöva hjälp, tack!


   
Citera
nubbie

Har märkt att sugmärken på brösten är kvar typ aslänge, det försvinner nog snart ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att det är brunt (mer pigmenterat) och består av förtjockad hud (vilket beror på ökad celltillväxt eller försämrad avfjällning av döda celler) låter inte som att det skulle vara ett sugmärke, snarare som en hudförändring av något slag, exempelvis pigmenteringsstörningar, en infektion i huden eller olika sorters hudcancer. värt att gå till vårdcentralen och kolla upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skärmavbild 2015-04-06 kl. 15.32.30.png
Här har du en bild på det nubbie.


   
SvaraCitera

Sög ett fett märke på tjejens bröst förut och det var kvar väldigt länge , så räkna med månader 


   
SvaraCitera

Testa med smink 😉


   
SvaraCitera