Aviseringar
Rensa alla

2 personlighetstyper. Vilken är du?


Ämnesstartare

Börg:

Mmm alla är blandning ofc. Borde ha ändrat #1 till "vill  få tillbaka nåt av andra", utan att man nödvändigtvis beter sig på "ett sätt". Menar typ om man gillar en tjej och mår dåligt för att den ej gillar en tillbaks, det är rätt egoistiskt och #1 IMO... ArgGalenRullar ögonenGalen

Det är väl inte egoistiskt att vara ledsen för att den man gillar inte gillar en tillbaka? Eller fattade jag fel nu


   
SvaraCitera

2.

Är ett fucking helgon. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag tänker efter så reagerar jag som #2 utåt åt folk, men känner som #1 på insidan, aaaaa båda då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läskigt och beräknande med alt 1... dock är vi ju alla så. Alla våra relationer är väl i grunden själviska. Allt vi gör är ju själviskt då vi hela tiden strävar efter vad vi behöver/vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Det är väl inte egoistiskt att vara ledsen för att den man gillar inte gillar en tillbaka? Eller fattade jag fel nu

om man vill få den andra att gilla en?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok insåg att jag kanske bör utveckla mer hehe inte så pratglad idag kanshi

jag gillar att ge. jag ogillar att få bara för att jag ger. om jag ska få så vill jag få för att det är genuint. jag ger för att jag genuint vill ge. jag skulle aldrig ge om jag inte ville. 


   
SvaraCitera

måste jag välja så lutar det mot 2, men skulle ljuga om jag sa att jag inte förväntar mig saker tillbaks av människor jag hjälper. inte så att jag i stunden tänker "jag gör detta åt den här personen just nu så måste den hjälpa mig med det här sen", men när det senare kommer till en punkt där jag behöver hjälp med något och ber personen kan jag bli rätt bitter om denne inte vill hjälpa mig utan att ha en legitim anledning till det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
När jag tänker efter så reagerar jag som #2 utåt åt folk, men känner som #1 på insidan, aaaaa båda då?

du låter som 1 stockholmare XD...  lol skoja vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg:

om man vill få den andra att gilla en?

Det gör väl alla som gillar någon? Man vill umgås, vara snygg etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg:

du låter som 1 stockholmare XD...  lol skoja vet inte

: D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:
ok insåg att jag kanske bör utveckla mer hehe inte så pratglad idag kanshi

jag gillar att ge. jag ogillar att få bara för att jag ger. om jag ska få så vill jag få för att det är genuint. jag ger för att jag genuint vill ge. jag skulle aldrig ge om jag inte ville. 

mmmm de med, kan inte göra ngt om jag inte 100% vill, man ser på mig om jag inte vill/ogillar/osv något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Det gör väl alla som gillar någon? Man vill umgås, vara snygg etc.

Ja det är ju ganska #1. Typ "oj måste få den att gilla mig för att må bättre GråterGråter" vs #2 "jag gillar henne och nu ska jag ta med henne på mitt skepp och få henne att uppleva sitt livs bästa resa!! CoolCool "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg:

du låter som 1 stockholmare XD...  lol skoja vet inte

🙁


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
måste jag välja så lutar det mot 2, men skulle ljuga om jag sa att jag inte förväntar mig saker tillbaks av människor jag hjälper. inte så att jag i stunden tänker "jag gör detta åt den här personen just nu så måste den hjälpa mig med det här sen", men när det senare kommer till en punkt där jag behöver hjälp med något och ber personen kan jag bli rätt bitter om denne inte vill hjälpa mig utan att ha en legitim anledning till det

iofs säger jag i princip aldrig nej till att hjälpa någon som ber mig om jag kan, så är nog därför jag förväntar mig att andra ska göra samma sak mot mig, särskilt då jag inte ofta ber om hjälp 


   
SvaraCitera
Exner

Mer intressant fråga: uppfattar andra en som 1 eller 2.


   
SvaraCitera