Aviseringar
Rensa alla

2 personlighetstyper. Vilken är du?


Ämnesstartare

snor:

soulmate Hjärta

isfj-besti Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg: 2

det lutar mer åt 2 än 1 iaf. jag har aldrig någon baktanke när jag hjälper någon, jag gillar att ställa upp för andra.  men samtidigt kan jag inte hela tiden göra saker för andra utan att få något tillbaka. det är ju lätt hänt att man blir utnyttjad för sin välvilja annars.  jag förväntar mig ändå att få hjälp och stöd (om det är en person jag har en relation till) när jag behöver det.  men inte av anledningen att "ah jag gjorde ju en sak för dig då", utan för att relationer bygger på ömsesidighet. men ah, jag tycker japanen beskrev det bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg: 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Mer intressant fråga: uppfattar andra en som 1 eller 2.

väntar fortfarande på din länk!


   
SvaraCitera
Exner

snor:

väntar fortfarande på din länk!

Vilken då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Vilken då?

om personlighetstyp, du sa nåt å jag ba vadå vad menar du å du ba jag återkommer med länk


   
SvaraCitera
Exner

snor:

om personlighetstyp, du sa nåt å jag ba vadå vad menar du å du ba jag återkommer med länk

Ska kolla upp vad jag menade och återkommer under kvällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Ska kolla upp vad jag menade och återkommer under kvällen.

Tumme uppParty


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Vilket fint minne Hjärta

isola: Har ett tydligt minne av hur jag när jag gick på förskolan ivrigt väntade vid fönstret tills ett och tvåårsavd skulle gå ut på gården och frågade då en fröken om jag också fick gå ut, vilket jag fick. Nästa minnesbild är hur jag nöjt går runt på förskolegården med en liten unge hållandes i mitt lillfinger.
Samma unge hade ingen förälder med sig på en förskoleutflykt till någon ö någonstans så hon fick gå med mig och min pappa. Jag gick och höll i henne då med. Finns en bild på hur hon och jag sitter på en bänk vid en korvgrillningsplats och hon knappt syntes bakom bordet framför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle inte hjälpa någon som jag vet inte skulle hjälpa mig, hit räknas givetvis inte bagateller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1,,,,,,,,,,,,,,,,


   
SvaraCitera

Det var två "luddiga" alternativ man kunde välja på tycker jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d kvant


   
SvaraCitera