Aviseringar
Rensa alla

2 sanningar en 1 lögn


Cobrak

1. Jag har sett J.Cole live
2. Jag började spela datorspel när jag var 5
3. Jag har ätit 20 olika smaker av kitkat


   
SvaraCitera

1. Är lögn vet inte vem de är. 
2. Är sanning då jag också började spela när jag var fem.
3. Är säker sanning för du jämför all choklad med kitkat/tror allt är kitkat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl skrev inga nya påståenden så jag börjar om

1. Jag har varit med på tv4
2. Jag har vunnit SM i cykling
3. Jag har varit i 10 olika länder


   
SvaraCitera

1. Tv4 är sanning jag vet när man gick i mellanstadiet var man med i tävlingsprogram, sedan kan det ju hända av en slump som postlotteriet. 
2.  Lögn 
3. Sanning, det är nog ganska vanligt. 

1. Jag känner två som bor i Japan
2. Jag kommer prova stark mat i helgen som tteokbokki.
3. Jag har sockar med koreanska idoler på som jag inte vet exakt vilka de är.


   
SvaraCitera

1. Falskt. Du kan väl inte ens japanska?
2. Falskt. Svårt att tro att man ens vågar planera in en sådan dag.
3. Sant. Du kan ju fan koreanska o kan landet utan faktabok!

1. Kan flytande franska.
2. Tysk & svensk medborgarskap, men kan inte tyska.
3. Bara svensk medborgare.


   
SvaraCitera

1. Sant, jag känner två som bor i Japan och jag kan inte helt japanska men har pratat med japaner tidigare som sagt vad duktig jag är på de. Den ena har faktiskt växt upp i Japan och kan det flytande, vars föräldrar känner mina. Den andra känner min syster och bor med sin bror i Japan men är från Algeriet. 

2. Falskt, jag vågade inte prova nått koreanskt mat mer än chokladpajen och de hade bara läsk, inga ostfrallor men vatten fanns. Så det ska jag vara beredd på nästa gång och ta med egna smörgåsar.. jag visste jag inte skulle prova nått som var starkt eller havs.
3. Sant, kamsamnidaaa! Mao var en diktator plus ett användarnamn någon hade och ett japanskt namn jag gillar väldigt mycket. Mao-kun! 

1. Sant jag känner också en familj som bor i Paris heheh 
2. Sant det är ju vanligt om man har ett annat språk man är mer intresserad av pluggar man på det och har man inte lärt sig ett från början, fortsatt med det är det lätt och glömma. 
3. Falskt =) Maxxie är ju från Frankrike oxå men han hittade hit! Därför du har ditt användarnamn från syd? Syd..sydney? Förvirrad

1. Min dröm mer än och bli författare är och dansa, bli lika stor som gruppen Bounce.
2. Jag gillar indianer mer än Jackie chan 
3. Jag får idéer medan jag skriver som jag kan göra något kreativt av, tillexempel bl med indiantema och massa fjädrar och grejer. 


   
SvaraCitera

PWr har avreg men för och kommentera han: 

Du ska säga 3 saker om dig själv 2 sanningar och 1 lögn så ska andra gissa vad som e sant och inte. jag börjar

Det står inget om att man behöver skriva nya påståenden? Vad tycker ni om det? Tycker det är ganska bra så det inte blir jag hela tiden Rodnar (glöm inte mina påståenden nu!)


   
SvaraCitera

finns inga lögner/sanningar DIREKT ovanför denna kommentar pga att skeleton ba snackar om nåt så kör på ba

1. Dricker energi dryck dagligen
2. Har en stor kuk
3. Har en budget telefon (budget telefon menas att den kostart mellan 1000 och 2000kr)


   
SvaraCitera

LimeTheFox:
finns inga lögner/sanningar DIREKT ovanför denna kommentar pga att skeleton ba snackar om nåt så kör på ba

1. Dricker energi dryck dagligen
2. Har en stor kuk
3. Har en budget telefon (budget telefon menas att den kostart mellan 1000 och 2000kr)

Mig själv: 1. Lögn, det var min första dröm att bli dansare innan författare men inte lika viktig längre, även om jag kan drömma om det ibland. 2. Jag gillar indianer, gillade Jackie chan men tyckte om filmen och indianerna mer. Allt deras smink, fjädrar, språk och natur. 3. Jag såg en yaoibild framför mig jag skulle måla när jag skrev indian och tänkte på en annan bild.


   
SvaraCitera

1. Sanning, du pratar alltid om dina drycker Rullar ögonen


   
SvaraCitera

1: Jag har fastnat i en tvättkorg
2: Jag tror på gud
3: Jag hatar romantiska komedier


   
SvaraCitera

Det stämmer fint att jag kan flytande franska. Och det stämmer fint att jag är både tysk medborgare och svensk. men jag kan inte så värst bra tyska pm man frågar morsan min.. men jag förstår språket flytande! alltså, att jag enbart är svensk medborgare är falskt.
--
Svar på ovan:
1. Sant. rätt så typiskt som barn att utforska tvättkorgar.
2. sant, gissar jag på. rätt så vanligt ändå.
3. falskt. romantiska komedier gillar väl ingen?
--
Mina frågor:
1. Jag dricker aldrig alkohol.
2. Dricker ofta sprit på fester och tillbringat x antal nätter hos polisen.
3. Jag sover bra om nätterna.

(ändrade då frågorna blev för mkndfuckade o obvious)


   
SvaraCitera

1. Lögn 
2. Sanning
3. Sanning men det kan också vara så här: 
1. Sanning 
2. Lögn 
3. Sanning 

alla behöver inte ha sömnsvårigheter.
(Är sprit alkohol?)

1. Jag har klarat mig utan asiatiska serier i tre månader (pga raw, inget lockande att se) 
2. Jag gillar örtkrydda 
3. Jag önskar mig aldrig något i födelsedagspresent. 


   
SvaraCitera

Rätta svaren för mina frågor innan: 
Nummer 1 är falskt. Dricker allt för ofta. Dock tagit en paus nu pga sjukdom.. :))
Nummer 2 är sant. Tro eller ej, men jag är rätt så poppis hos polisen.. 😛
Nummer 3 är sant. När jag väl lägger mig ned, så somnar jag oftast direkt och sover som en kung. Cool  
--
Svar på föregåendes frågor ovanför:
1 borde vara falskt. Du älskar väl sånt oavsett vad? Haha.
2 borde vara sant då?
3 borde definitivt vara sant. Liksom vem önskar sig ens nåt inför sin födelsedag? Inte jag i alla fall!
--
Mina frågor till den som är efter mig:
1. Matematik är mitt favoritämne.
2. Samhällskunskap är roligt!
3. Historia är extremt roligt!


   
SvaraCitera

sanning
sanning
lögn

1. Jag älskar söt-stark senap
2. Jag har flyttar 3 ggr
3. Jag har gått på streetdance


   
SvaraCitera